Daha gerçeküstü bir görünüm elde etmek için kirpik diplerine paralel bir şekilde yerleştireceğin bir kart yardımıyla, canlı renklerde bir far uygulayabilirsin maddesine katılıyorum bende öyle yapıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Merhaba
Benceniz için çok çok teşekkürler öncelikle
Bir kadının en çekici yeri gözleridir bence.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Maybelline New York çok kullanışlı ve kaliteli bir marka çok güzel bir bence Maybelline hakkında
yaa ben maskaralarda çok seçiciyimdir o yüzden dikkat ettiğim şey kirpiklerimi kesinlikle yapıştırmaması zaten kısa kirpiklerim olduğu için dikkat ediyorum buna ama Maybelline kesinlikle bu konuda kusursuz
Yıllardır kullandığım ve net en memnun kaldığım maskara kendileri. Uzun fakat düz kirpiklere sahibim. Fırçasının eğimli yapısı sebebiyle kirpik dibinden itibaren o kadar güzel kavrayıp kaldırıyor ki hayret ediyorsunuz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kız arkadaşım rimel sürünce ok gibi kirpiklere sahip oluyor. Belki sırrı budur :D Kendisine ileteyim bu içeriği.
Soru icin tesekkurler. Ben genekde kirpiklerimi begenen biriyim, cok fazla goz makyaji yapmam. Ama rimelide sürmeden gecmiyorum😌 Bence göz icin en guzel makyaj rimel.
Herkesin kirpik yapısı bir değil senin dökülmüyor olabilir ama benim ki hassas bazen parmaklarımla tutunca bile hemen kopuyor ayrıca saçlarımda dökülüyor belki vitamin eksikliğindendir.
Bu aralar benim de dökülüyor ama merak etme onlar geri çıkıyo o yüzden korkmana gerek yok çünkü her kirpik ve saçın en fazla 1 yol gibi yaşam süresi var
En sevdiğim bittikçe aldığım tek maskara diyebilirim. Yeni ambalajı daha havalı olmasını sağlamış. Kalıcılığı, siyahlığı çok iyi. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve kıvırıyor. Teşekkürler.
Fırça şekli dolayısıyla sürerken kıvırma özelliği de katıyor, kalın fırça değil diplere kadar kullanabiliyorum. Tercih edeceğim rimellerin içinde ilk sırada şu an.
Açıkçası ürünün yenilenen ambalajını aldım ama açmadım daha. Çünkü elimde daha kullandığım var, o kadar çok seviyorum ki maskarada vazgeçilmezim oldu artık.
Yeni ambalaj rengine bayildim diyebilirim. Birde bu maskarada sunu soyleyebilirim ki kapagi actiginizda hic rimel kokusu gelmiyor. Herzamanki gibi coook begendim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kalıcı olmanın sırrı açıklanmış 👏 diğer bilgiler için teşekkürler ❣️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
En sevdigim maskara baska kesinlikle kullanmam
Kız arkadaşımla birlikte (her ne kadar istemesem de okumak zorunda kaldım) oluduk. Galiba sipariş verecek hemen..
Daha gerçeküstü bir görünüm elde etmek için kirpik diplerine paralel bir şekilde yerleştireceğin bir kart yardımıyla, canlı renklerde bir far uygulayabilirsin maddesine katılıyorum bende öyle yapıyorum
Merhaba
Benceniz için çok çok teşekkürler öncelikle
Bir kadının en çekici yeri gözleridir bence.
Maybelline New York çok kullanışlı ve kaliteli bir marka çok güzel bir bence Maybelline hakkında
Bayanın güzelliğini kaşlar ve kirpikler yansıtır.
yaa ben maskaralarda çok seçiciyimdir o yüzden dikkat ettiğim şey kirpiklerimi kesinlikle yapıştırmaması zaten kısa kirpiklerim olduğu için dikkat ediyorum buna ama Maybelline kesinlikle bu konuda kusursuz
Yıllardır kullandığım ve net en memnun kaldığım maskara kendileri. Uzun fakat düz kirpiklere sahibim. Fırçasının eğimli yapısı sebebiyle kirpik dibinden itibaren o kadar güzel kavrayıp kaldırıyor ki hayret ediyorsunuz.
Kız arkadaşım rimel sürünce ok gibi kirpiklere sahip oluyor. Belki sırrı budur :D Kendisine ileteyim bu içeriği.
Kirpik detayı çok önemli olmazsa olmaz ben zaten kadınların en çok gözünden haz alıyorum
Kullananlar ve ilgi alanı olanlar için güzel bir anlatım
Teşekkürler güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık
Bana rimel yakışmıyor ya kirpiklerim kısa ve siyah olduğu için😒
Soru icin tesekkurler. Ben genekde kirpiklerimi begenen biriyim, cok fazla goz makyaji yapmam. Ama rimelide sürmeden gecmiyorum😌 Bence göz icin en guzel makyaj rimel.
Harika bimarka cok guzel oluyo kirpiklerim hacim volume koyuluk havali guzel
Gerçekten çok güzel bir şey kirpikler uzun görünsün diye takma kirpik takacağımıza takmamıza gerek kalmayacak Kirpiklere %36 hacim vermesi çok güzel
Maybelline her zaman vazgeçilmezim çok güzel bir yazı olmuş ❤️❤️
Maybelline vazgeçilmezimdir gerçektn kirpiklerim için en iyisi
Maybelline kesinlikle rimel konusunda farkı bir boyutta iyi ki var
Erkek olmak kadar güzel bi şeymi var. Kirpiklerim yelpaze gibi. kendimi çok seviyorum
Doğal olsun, sevmedim. Sonradan iyi olmuyor.
bazen diyorum ben de bazı kadınlarda bu güzel kirpiklerin kaynağı nedir nasıl böyle güzel
Gerçekten mi beyaz tenli sarışın olduğum için kirpiklerim yok gibi
Benim kirpiklerim aşağı bakıyor hiç bir rimelin faydası yok yani
Benimkiler de öyle bu yüzden kıvırman lazım rimel sürdükten sonrada kıvıracaksın
Haklısın ama kıvırınca dökülüyor
Hayır dökülmüyor neden dökülsün
Herkesin kirpik yapısı bir değil senin dökülmüyor olabilir ama benim ki hassas bazen parmaklarımla tutunca bile hemen kopuyor ayrıca saçlarımda dökülüyor belki vitamin eksikliğindendir.
Bu aralar benim de dökülüyor ama merak etme onlar geri çıkıyo o yüzden korkmana gerek yok çünkü her kirpik ve saçın en fazla 1 yol gibi yaşam süresi var
Aynen
kirpiklerim doğal olarak çok kalın bir şey yapmama gerek yok
Ayyy sky high kadar iyi başka bir
Ürün yok benceee
En sevdiğim bittikçe aldığım tek maskara diyebilirim. Yeni ambalajı daha havalı olmasını sağlamış. Kalıcılığı, siyahlığı çok iyi. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve kıvırıyor. Teşekkürler.
Fırça şekli dolayısıyla sürerken kıvırma özelliği de katıyor, kalın fırça değil diplere kadar kullanabiliyorum. Tercih edeceğim rimellerin içinde ilk sırada şu an.
Açıkçası ürünün yenilenen ambalajını aldım ama açmadım daha. Çünkü elimde daha kullandığım var, o kadar çok seviyorum ki maskarada vazgeçilmezim oldu artık.
Yeni ambalaj rengine bayildim diyebilirim. Birde bu maskarada sunu soyleyebilirim ki kapagi actiginizda hic rimel kokusu gelmiyor. Herzamanki gibi coook begendim.
Kalıcı olmanın sırrı açıklanmış 👏 diğer bilgiler için teşekkürler ❣️
Kadınlar için güzel bir şey bu sayede biz de göz zevki yaşayacağız
reklamlardaki maybelline new york diyişi çınladı kulaklarımda çok asildi
Düz gelen kirpiklere sahibim gözümün çekikliğinden dolayı. Bu çok guzel gercekten kirpiğimi var gibi gösteriyo
maybelline zaten bizim güvenimizi kazanmış bi marka kendini kanıtlayacak sloganlara ihtiyacı yok
maNga Kadınlar Hep Aynıymış diye şarkı yapmıştı da bu kadar çeşit varken hükümsüz kalır herhalde.
Uzun zamandır Maybelline Sky High kullanıyorum daha yeni Surreal maskarasına geçtim daha hacimli ancak suya fazla dayanıklı değill
Kısa fırçalı maskaralar daha fazla güç uyguladığı için faha hacimli kirpiklere sahip olabilirsiniz
Sky High ve Lash Sensational yıllardır severek kullandığım maskaralardır çevremdeki çoğu kişide tavsiye ediyor bence kullanmayanız kalmasın
İhtiyacımız olmayan ürün çevreme tavsiye ederim ama
Benceeee Hacimli olması
Siyah görünüme sahip olması
Oldukça uzun durması
Tek tek ayrılmış olması
Ve doğal durması
Çok makyaj yapmıyorum. Doğallığı tercih eden birisiyim. Ancak genel de rimel sürerim. Gözlerimin rengi daha belirgin oluyor. Özellikle yazın 🥳
maskara makyajın olmazsa olmazi tabikide özellikle Maybelline en iyi maskara üreticilerinden biri ürünlerinin hepsi çok güzel ve kullanışlı
Ne zaman sürsem takma kirpik mi diye sorular alıyorum gerçekten çok başarılı 😍 herkese öneririm
maybelline new york çok severek kullandıgım bir marka ve bu sefer kirpiklerim için aldım ve çok etkileyici oldu
Bence maskaralarda maybelline açık ara önde diğer markalardan. Çoğu maskarası iyi. Ama lash sensatinal en iyisi.
Lash Sensational maskaranın eski formülü uzun zamandır severek kullandığım maskaralardan biriydi
erkek arkadaşıma hemen yeni bir ruj aldırıyorumm
Ahh Meybelin nimyork en sevdiğim marka ❤️
Hersey de kadinlar için arkadaş. Bizim bi şampuan var 😏
Ben beceremiyorum ya maskara nin fircasi gozume batiyor
Maybellin aşığıyım, kesinlikle kirpikleri güzel yapan rimelleri var
kirpiklernize bakın gerçekten. ne öyle takma kirpik falan
yazın yüzümde makyaj durmuyor, akiyor ve cok rahatsız edici
allahtan benim böyle bir derdim yok hahahaha
Maybelline'nin kötü olma ihtimali yok bütün servetini yatırıyorsun
Kız arkadaşıma hediye olarak almayı düşünüyorum, güzel duruyor.
Konuyla alakalı hiçbir fikrim yok gerçekten 🤣
Yoo benim zaten uzun kirpiklerim ve cekik badem gözlerim var tessekur ederim
makyaj yapmasam bile maskara sürmem lazım :)