Magazin 3 sa Operator reklamında neden iri zenci kullanılmış? Loeyin Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Zenci mutlu :d Güncellemeler3 sa tanıyıp tanımamam veya ünlü olması değil sorun arkdşlr neden dedim sadece neden "iri bir zenci" soru bu :d ünlü bi dolu insan var Operator reklamında neden iri zenci kullanılmış? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 3 sa Magazin konusunda 672 cevap paylaştı. Daha çok dikkat çeksin diye gadası 0 1 Yorumla Loeyin 3 sa ne açıdan mesela gadası:d Yorumla
Zihnenyorgun Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 3 sa İsminin kısaltması Shaq bizimkiler de "Şak diye" kalıbını kullanarak 5G söylem yarattılar. Şak diye 5G reklamı olmuş oldu. Bu da ironik awk 1 2 Yorumla Loeyin 3 sa sırf adı yüzünden mi diyosun... Yorumla Zihnenyorgun 3 sa Niyetleri bizi zikmekk değilse öyledir diyorum Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% 3 sa 5g türkiye de çıktı. Kimse ilgilenmedi. Asya'dan aldılar patentini. İcat eden de Türk. Avrupa'da geçildi 3 sene oldu. Bize yeni geliyor. O kişinin adı oneal. Maçlarda pota kırmışlıpı var. Oradan bizde Türkiye yi sallıcaz demeye getiriyorlar 1 0 Yorumla
kralkobrax21 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 52% 3 sa O NBA yıldızı Shaquille O'NealDiyaloglarda ismine gönderme yapılıyor fark etmedin mi? Asıl mesele ülkede kazıkladığı müşterilerin paralarını yabancılara peşkeş çekmesi 1 0 Yorumla
Korıdorlar Takip Et Master Yaş: 45 , eic 89% 3 sa Her türlü mesajı vermiş 25 yıldır aynı hattı kullanıyorum afaki rakamlar hep eskilere her türlü itekleniyor 1 0 Yorumla
Regnanspiritus_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 2 sa İşte böyle saplayacağız diyor sayın operatör müşterilerine :D 1 0 Yorumla
GeceyeYazılmışLanet Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 2 sa Adamın ismi Shaq (Şak diye yapmak için) saçma ve gereksiz bir şey 1 0 Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% 3 sa Shaq o'neil basketbolcu isminden dolayı şak diye bağlanma esprisi yapmışlar 1 0 Yorumla
Pişmaniyemsi Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 100% 3 sa Çok dikkat çekiyormuş. Reklamın amacı da dikkat çekmek 1 0 Yorumla
Cokkalmam Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 sa Ünü dünyq capina yayılmıs birisini aramışlar. Digerlerinede parqlari yetmemiştir kullanmışlar 0 0 Yorumla
aklımdadelısorular12 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 3 sa Sebebini bilmiyorum ama reklam çok efsaneydi yalnız 😄 0 0 Yorumla
EnginCame Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 100% 3 sa torreria oynasa bisey değisir miydi senin için? 0 0 Yorumla
crazyboy09 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 1 sa Shaq doneminin en büyük sporcularindandi gerçi bencede ne alaka dedim sjsj 1 0 Yorumla
Kâl-Ell Takip Et Master Yaş: 29 3 sa Subliminal mesaj vardır 1 4 Yorumla Loeyin 3 sa ;;;) Yorumla Kâl-Ell 3 sa Bence reklamı yapan iri zenci seviyor Yorumla Loeyin 3 sa iri zenci gibi olmayı seviyodur Yorumla Kâl-Ell 3 sa Bence hayalinde iri zenci var her gece hayali ile uyuyor Yorumla
leydi_pink Takip Et Xper 5 Yaş: 19 2 sa Allahım sen bizi ne ile sınıyorsun bu hayatta 1 1 Yorumla Loeyin 2 sa ne ile Yorumla
Gizli Üye (36-45) 3 sa Kapsama alanımız uzun ve kalın demek istiyorlar faturalar kol gibi gelince zenci yaprağı yemiş tadı alacaksınız demeye geliyor 1 0 Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 1 sa Magazin konusunda 333 cevap paylaştı. Adından dolayı 1 0 Yorumla
Efepeker Takip Et Xper 7 Yaş: 19 , eic 100% 3 sa Ünlü olduğu için olabilirmi 0 1 Yorumla Loeyin 3 sa ünlü çok Yorumla
UfuklarTürkiye Takip Et Xper 1 Yaş: 27 3 sa İri zenci değil, basketbol yıldızı 0 3 Yorumla Loeyin 3 sa ee nedeni açıklamıyo bu Yorumla UfuklarTürkiye 35 dk Hani dünyaca meşhur, olayın büyüklüğünü göstermeye çalışıyprlar Yorumla UfuklarTürkiye 35 dk Ama haklısın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Daha çok dikkat çeksin diye gadası
ne açıdan mesela gadası:d
İsminin kısaltması Shaq bizimkiler de "Şak diye" kalıbını kullanarak 5G söylem yarattılar. Şak diye 5G reklamı olmuş oldu. Bu da ironik awk
sırf adı yüzünden mi diyosun...
Niyetleri bizi zikmekk değilse öyledir diyorum
5g türkiye de çıktı. Kimse ilgilenmedi. Asya'dan aldılar patentini. İcat eden de Türk. Avrupa'da geçildi 3 sene oldu. Bize yeni geliyor. O kişinin adı oneal. Maçlarda pota kırmışlıpı var. Oradan bizde Türkiye yi sallıcaz demeye getiriyorlar
O NBA yıldızı Shaquille O'Neal
Diyaloglarda ismine gönderme yapılıyor fark etmedin mi? Asıl mesele ülkede kazıkladığı müşterilerin paralarını yabancılara peşkeş çekmesi
Her türlü mesajı vermiş 25 yıldır aynı hattı kullanıyorum afaki rakamlar hep eskilere her türlü itekleniyor
İşte böyle saplayacağız diyor sayın operatör müşterilerine :D
Adamın ismi Shaq (Şak diye yapmak için) saçma ve gereksiz bir şey
Shaq o'neil basketbolcu isminden dolayı şak diye bağlanma esprisi yapmışlar
Çok dikkat çekiyormuş. Reklamın amacı da dikkat çekmek
Ünü dünyq capina yayılmıs birisini aramışlar. Digerlerinede parqlari yetmemiştir kullanmışlar
Sebebini bilmiyorum ama reklam çok efsaneydi yalnız 😄
torreria oynasa bisey değisir miydi senin için?
Shaq doneminin en büyük sporcularindandi gerçi bencede ne alaka dedim sjsj
Subliminal mesaj vardır
;;;)
Bence reklamı yapan iri zenci seviyor
iri zenci gibi olmayı seviyodur
Bence hayalinde iri zenci var her gece hayali ile uyuyor
Allahım sen bizi ne ile sınıyorsun bu hayatta
ne ile
Kapsama alanımız uzun ve kalın demek istiyorlar faturalar kol gibi gelince zenci yaprağı yemiş tadı alacaksınız demeye geliyor
Adından dolayı
Buyuk severler icindir 😀
Çekim gücü simgeliyor galiba
Niye kullanılmasın ki
onun kim oldugunu biliyormusun sen ablasi
Shaq O-Neil Amerikalı Bir Basketbolcu Kendisi.
Zencinin şeyi uzun olur diye 😂🙈
Çünkü o Shaq 🤠
Adam ünlü cunku
Ünlü olduğu için olabilirmi
ünlü çok
İri zenci değil, basketbol yıldızı
ee nedeni açıklamıyo bu
Hani dünyaca meşhur, olayın büyüklüğünü göstermeye çalışıyprlar
Ama haklısın