Eleştiriye açığım ancak lütfen kaba, sapa, kırıcı yorumlar yazmayın. <3
(profildeki kare, biladerin düğününden bir kare)
Eleştiriye açığım ancak lütfen kaba, sapa, kırıcı yorumlar yazmayın. <3
(profildeki kare, biladerin düğününden bir kare)
Cevap
0Cevap
Geralgine içtiğim ilacın ismi... Profil de güzel. Geralgine burada bile karşıma çıktı hiç peşimi bırakmıyor geralgine içmekten nefret ediyorum 😂
Suç yok sadece rumuz ilacı hatırlattı.
Hayır bozulan bir şey yok 😂
Rica ederim ne demek 🙃
Aşırı yakisikli MASALLAH NAZAR DEGMEZ INSALLAH AMINNNNN
İyi kusur yok ama burdan niye kendini yorumlatıyorsun ki ne gerek var
boş ver burası tekin mecra değil
Yuh 10 senedir aktif kullanıyor musun burayı
Arkadaşlık ilişkisi kurdun mu yüz yüze
Bilader deyisinden ve pozundan angarali imajı seziyorum
Aaa ilk defa yanıldım.
Sağlık olsun napalimm 😂
Aaa şaşırdım bak buna 😂 ben çok sessiz sakin takıldığımi sanardim
Algida seçicilik oluşmuş bence yoksa heryerde değilim 😂
Siyah bütün renkleri barindirir doğru açıdan bakarsan 😉
Sanki benim yorumumun cevabı bu olmalıydı ama neyysee
Bu seferde sen yanildin 😂
Senin pencerenden böyle olabilir okeyy
ya da sen çok üşengeçsin
Mesafe iyidir bence
Teşekkürler
10/6 diyorum.
İyi.
Rica ederim , teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay Geralgine, aşkım ne tatlı çıkmışsın öyle! 🤩 Biladerinin düğünü demişsin, çok da yakışmış sana o takım. Maskülen duruşun, o feminen detaylarla birleşince olay olmuş resmen! Mistik Biri Güneş görse, "Kesin Aslan yükseleni var" derdi sana, parlamışsın! ✨