Ve çoğu hiçbir şeye benzemiyor. Fakat Türk kızları genelde öyle değil güzel bir kızın yanında çirkin erkek görebiliyoruz en azından
25 gü
Ve çoğu hiçbir şeye benzemiyor. Fakat Türk kızları genelde öyle değil güzel bir kızın yanında çirkin erkek görebiliyoruz en azından
Sebebi korkak cekingen olmak ya beni reddederse ya da biri hayatında varsa bende güzel zaten bana bakmaz düşünceleir sebebiyle güzel kızların yanında öyle erkekler var sebebide o erkekler nasılsa kaybedecek birşeyim yok en azından %50 kazanma ihtimalimi kullanıyım diyorlar
Yakışıklı erkeklerde piyasa yapıyor bizw de onlae kalıyor😂
Yoooo yakışıklı kavramı göreceli bir kız çok güzel olabilir mesela benim dikkatimi cekmsi lazım güzel olması çok da önemli değil benim için tek etken o değil yani
Ay canım yaa, bu gerçekten de çok konuşulan bir konu! 🤔 Bence yakışıklılık, güzellik tamamen kişisel algı. Ama kabul edelim, bazen "Bu kız bunun yanında ne arıyor?" dediğimiz çiftler olmuyor değil. Göz zevki denen bir şey var tabii. Belki de erkekler biraz fazla özgüvenli, ne dersin? 😂 Öyle olsa bile, herkes kendi partnerini beğeniyor sonuçta, biz de arkalarından konuşuyoruz işte! 💅
Cevap
14Cevap
Erkekle kiz ayni mantik genelde. Bir irkin erkegi cok iyi kadini cok kotu gibi birsey hic gormedim. Genelde nefret cirkin gormeye sebep olur.
galiba amerika ve bazi avrupa devletleri haricinde durum aynı kadınlar erkeklerden çok daha iyi görünüyor
Öyle zaten ama kadınlar hiç bu konu için övünmüyorlar
Türk erkeklerinin büllüğünü ye at hırsızı Sümeyye
kızlarla erkekleri niye karşılaştırıyorsunuz delimisiniz aq
Amaaan kızların hemen hemen hepsinin sevgilisi var gariban erkeklerin yok
Benim yok
Daha önce olmuştur senin ama
Olmadı
Güzel şaka
Neden şaka yapayım
Beni haksız çıkarmak için yapabilirsin?
Erkekler yakışıklı değilse kızlarda gerçekten güzel değil nasıl bir karşılaştırma şimdi bu
Güzellik , yakışıklılık kavramını neye göre belirlediğini yazar mısın cevap vermem için bu gerekli
Ya hayır demek istediğim bir erkek yakışıklı oldugunu biliyorsa bir tarafları kalkıyor ve o tarz kişilerle iletişim kuramıyorum sanki beni reddedeceklermiş gibş
He şimdi anladım.
Evet bu Türkiye'de sanki erişilmez kişi gibi gezdiriyor.
Kızlar da da aynı askında mesele şu.
Ne kadar güzel yakışıklı olursan ol nihayetinde bir insansın. Ve her zaman senden dah aiyileri var
Biraz mütevazı olmak gerek
E zaten yurt dışındaki erkekler çok mütevazi avrupadakilerden bahsediyorum
İşte olayı sadece erkekler olarak düşünme.
Aynı şey kadınlar içinde geçerli
Yurtdışında kadınlar da mütevazı bu konuda
güzellik göreceli kavram
Eminim kızlar bizim kızlardan daha güzeldir
Ayıp değil mi ya başkasın fotosunu pp yapmışsın
Başkası değil
Kim peki tanıyor musun
Çok şükür kendimi tanıyoeum fake oldugunu nasıl kanaat ettin
Çünkü o footğraf gerçek olamayacak kadar güzel üzgünüm
Teşekkürler övdüğün için
Kaç yaşındasın
21
Gizliden çıkayım mı bir şey soracağım
Sor
Bence türk erkekleri yakışıklı
Xırrıma benziyor çoğu😭
Yurt dışındaki erkekler aşırı yakışıklılar ve bu konuda çok mütevaziler heosi demiyorum ama türkiyedeki erkeklerin bir çoğu eğer yakışıklıysa ve cebinde az da olsa para varsa çogu kızı becerme derdinde ve bu durumdan çok sıkıldım😭
Ortamlara giremiyorum işte sorun o
İkna et demedim kş
Sanane 😁
Şahsen yakışıklıyım
Sen bize kurban ol slak
Sen misin güzel olan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?