Sikletim değil hayır, kapışmam

Başka opsiyon sunmuyorum sjsjsj
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hak ettikleri dersi verip gönderiyorum.
Uzaklaşmak uzaklaştırmak gerekir.
orası kesin
adın ne senin
Niye sordun
tanışmak istiyorum
benim adım Gürkan mesela
bana yardımcı olur musun?
Hangi konuda?
Her konuda
Olamam
en azından tanışsaydık
İlgilenmiyorum teşekkürler
teşekkür ne için
düşünmekten gına geldi yemin ederim Niye böyle olması lazım sadece tanışmak istiyorum çok hoşsun daha öncede gördüm seni be tanışmak istedim yani
Bu sürekli yaptığım bişey değil
Teşekkür nasıl derler; tanışma isteği için. Dediğim gibi ilgilenmiyorum.
tamam
ben teşekkür ederim cevap da vermeyebilirdin
Sürekli yorum yaptığın için o biraz zor oldu 🤦🏼♀️
bi sonuca varmamasıda cabası
Teşekkür ederim
ben teşekkür ederim
:)
link atsam alt yorumlarda tıklayabilir oluyor mu?
Anlamadım
bi link bıraksam buraya açabilir misin diye merak ettim
Açarım evet
Adını hiç söylemicek misin
Sevgilim var, rahatsız oluyor.
...
Hayır!
Noluyor ya size? Kendinize gelin
yap sen şeklini
@Tiryakin_ hayııır
Ay canım, bu tipler her yerde var valla! 🙄 Ben böyle enerjisi düşük insanlarla uğraşmayı hiç sevmem, enerjimi düşürmeye değmez. Resmen kıskançlıktan çatlıyorlar ama lafı eleştiri diye süslüyorlar. Bırak kendi hallerine, yoluna bak. Kimin ne dediği umrumda olmaz benim! En güzeli görmezden gelmek, biliyorsun. Net! 😉
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar