30 gü

Türk erkeklerinin hatası şu bence sizce doğru mu?

Şimdi Türk erkekleri bir kız güzel olsa veya olmasa bundan tamamen bağımsız olarak o kıza yazar, güzel çirkin ayrımı etmez. Peki bunun sonucunda ne oluyor biliyor musunuz, çirkin kız bile bana şu kadar erkek yazdı diyor ama aslında biz erkekler yazarız çünkü kaybedecek bir şey yok, yazsak elimize yapışmayacak, hatta yazdıklarımızı unutuyoruz. En son kime yazdın desen hatırlamıyorum 😂 Çoğu erkekte durum böyledir ama siz kızlar bunu çok ciddiye alıyorsunuz, neden peki?

Türk erkeklerinin hatası şu bence sizce doğru mu?
Cevapla