1 ay

19 yaşında kız reşit diye 40 yaşındaki adamla sevgili olabilir mi?

Herkes reşit olayını o kadar abartıyor ki inanın ben 17 yaşla 19 yaş arasında gram fark görmüyorum, benim kızım olsa 19 yaşında 30 yaşında herifle bile olmasına göz yummaz, o adamı mahvederdim ama KS abazanları sapkınlığı normalleştirip sapıklıklarını reşit’e bağlıyorlar. Reşit demek yasal haklardan faydalanmak demek, misal oy kullanmak vs. gibi ama ergenlikten çıktığı anlamına gelmiyor! Artık insanlar zıvanadan çıktı her türlü rezilliği normalleştiriyor. Misal Pınar Altuğ buna en büyük örnek, eşiyle arasında 10 yaş var diye yıllardır linç yiyor, sapık muamelesi görüyor ama Acun Ilıcalı kendisinden 26 yaş küçük kadınla, ona laf eden yok. Kadın kendinden 5 yaş küçük erkekle olsa sapık ama erkek 30 yaş küçük olsa, kadın reşit olsa sıkıntı yok, iki yüzlüsünüz!

Güncellemeler
1 ay
Sübyancıları ve suggar daddyci tipleri delirttim linç ediyorlar 😂
19 yaşında kız reşit diye 40 yaşındaki adamla sevgili olabilir mi?
Cevapla