1 puanı Hande Erçel seviyesinde güzel olmadığım için kırmış, sizce bu davranış ayıp değil mi, ben ondan yorum yapmasını istemedim ki
1 ay
Cevap
4Cevap
Kıyaslamak çok kötü. Hakaret resmen. Demek ki gözü onda. O yüzden bitme sebebi.
Hande Erçel güzel değil 10 üzerinden 4 ü anca var yani sana 3 demiş aslında
Sen niye beni gömdün şimdi
Hande Erçeli gömdüm güzel değil ki o
Benziyorsan sende değilsin
Tamam da beni görmedin
Ayrıca ne bu sizin kadınları eleştirme merakınız
Handeyi gördüm
Sokağa çık Handeden güzel bin kişi görürsün
Kendini de gördğn mü hiç aynada
Gördüm ortalama insanım ben
Ortalamanın altında değilsin yani🙂
Hande ortalamanın altında
Değilim bir tık üstü
İnsanları acımasızca eleştiriyorsun aynısını kendine de yapsana
Kendimi de çok eleştiriyorum
Kesin, öyledir
ya neyse Hande güzel değil nokta
Handenin 10 aldığı yerde alttaki kız 100 alır
Siz de alınmaya yer arıyorsunuz
Ne alaka bu çok ayıp bişey
Değil,
Ben ondan yorum istemedim bi kadının güzelliğini eleştirmek durduk yere yeterince güzel olmadığını hissettirmek ayıp değil mi bana göre çok ayıp
Kırıldığım şey 1 puan kırması değil 9 puan verince şaşırdım hatta kendimi çok beğenen birisi de değilim ama durduk yere başka bi kadından bahsedip maalesef onun kadar güzel değilsin demek norml mi ya
Mall o kendine baksın
Büyük ayıp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım, durduk yere böyle bir yorum yapmak ne demek ya! Resmen hadsizlik bence. 🙄 Kimse kimseye "9 puan" falan verme cüretini kendinde bulmamalı. Hande Erçel kim, sen kim? İkiniz de kendi güzelliğinizde teksiniz! Zaten yorum yapmasını istemediğini söylemişsin, bu direkt saygısızlık oluyor. Boş ver böyle tipleri, senin güzelliğin tartışılmaz. ❤️🔥