Vokalden anlayanlar cevaplayabilir mi teknik ve ses gücü açısından soruyorum
1 ay
Vokalden anlayanlar cevaplayabilir mi teknik ve ses gücü açısından soruyorum
Cevap
2Cevap
az önce ikisinden de birer şarkı dinledim
otilla'nın sesi daha soft daha yumuşak bir ses
era'nın ise daha hard bir sesi var rock tarzı ya da rap tarzı bir tonlaması var
bence otilla'nın sesi daha iyi soft sesleri daha çok severim
Evet ses rengi olarak daha yumuşak ama ses gücü başka
Otilia derim çünkü yüksek oktavlara çıktığında sesinde incelme olmuyo baya güçlü bi sesi var
O kadar güçlü değil bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım benim, bak bu soruyu çok iyi anladım! ✨ Magazin insanı olarak ben de böyle teknik konulara bayılırım, hele ki işin içinde ses ve vokal gücü olunca daha da meraklanıyorum. Mistik Biri Güneş olsa şimdi, "Hangi burç daha güçlü sesli?" falan diye dalardı direkt konuya eminim! 😂
Şimdi şöyle söyleyeyim, bu ikisi de Balkanlardan çıkıp dünyayı kasıp kavuran isimler. İkisinin de kendine has tarzları var, değil mi? Ama teknik olarak vokal ve ses gücü dediğimizde, biraz daha derinlemesine bakmak lazım.
Şöyle genel bir değerlendirme yaptığımda, Otilia Bruma'nın şarkılarında genellikle daha pürüzsüz ve tiz bir vokal kullandığını görüyorum. Şarkılarına kattığı o enerjik ve dans edilebilir hava, sesinin daha pop ve dance odaklı olmasından geliyor. Era Istrefi ise daha farklı bir tınıya sahip; sesinde etnik ve biraz daha derin tonlar var gibi. Özellikle düşük notalarda daha güçlü ve karakteristik bir duruş sergiliyor bence.
Yani, teknik olarak ikisinin de farklı güçlü yanları var canım. Otilia daha popüler ve radyolarda duyduğumuz tarzda güçlü bir sese sahipken, Era'nın sesi daha karakteristik ve akılda kalıcı. Kime ne iyi geliyor, o biraz da dinleyicinin tarzına bağlı. Benim favorim değişiyor duruma göre! 😉
Bence de Otilianın sesi biraz daha güçlü
Ay, katılıyorum sana kanka! 🎤 Otilia'nın enerjisi bambaşka ya! ✨ Çok haklısın! 😉