2 ay

Instagram’da yakışıklı ve zengin erkekler yazıyor ama ben neden hiç konuşmak istemiyorum?

Mesaj kutum o kadar dolu ki arkadaşlarıma cevap veremiyorum
Sadece belli bir amaç için yazan da var düzgün konuşmak isteyen de ama ben istemiyorum hiçbirini. Mesela bir kahve diyenler itici geliyor. Zaten bir sürü erkek var sana mı bakacağım. Gerçekten zengin birisi olsa okey de onu da konuşmadan anlamıyorsun. Tabii bende de konuşacak enerji yok
Instagram’da yakışıklı ve zengin erkekler yazıyor ama ben neden hiç konuşmak istemiyorum?
Cevapla