Lazer cildi mahvediyor erken yaşlanma ve kanser hücrelerinde çoğalmaya sebep oluyor... o yüzden korkuyorlar... Fark ettiysen kozmetik sektörü kadınlara kol kıllarınızda kötü demeye başladı... doğal olanı bile itici pis diye göstermeye başladılar... kadınlara özgüvensizlik aşılıyorlar ki ürünleri alınsın... İlk vücut tıraş bıçağıda erkekler içindi fakat bunu bizim üzerimizden pazarladılar... oyun bu bizde oyuna geliyoruz... normali anormal gösterdiler... dinimizde bile yüz tüylerini almayın der... hatta bilimde bunun karşılığı var... şok etkisi yapıp ani uyarılmayla sinirleri harap ediyor... Kas ve sinir hastalıklarına sebep oluyor... Yıllar evvel Madonna akım başlattı "koltukaltı kıllarını almıyorum kızımda almıyor almayacağız bunlar erkekteki gibi doğal olarak vücudumuzda çıkıyor" demişti.. Bakınca çok mantıklı... fakat bu baskıyı üzerimizden çekmezler
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
Ya kendinizden uydurmayın. Kansermiş, yaşlanmaymış. Hangi kaynak diyor bunu?
Ay midem kalktı. Kıl tüy seviyorlar herhalde kız, ne iğrenç görünüyor. Bir tek en son fotoğraftaki iğrenç gelmedi onlar sarı ince yüz tüyü normal geldi ama diğerleri ıyyyy
1
1 Yorumla
Soran
2 ay
Bencede çok kötü. O kadar zengin olsam her işlemi yapardım pürüzsüz olmak için
Ünlüler bazen lazeri tercih etmiyor çünkü doğal görünüm trend oldu bebeğim 😎✨ Bir de her etkinlikte sürekli makyaj, çekim, kostüm değişimi derken o tüyler bazen gözden kaçıyor. Kamera flaşı da en minik tüyü bile paparazilere ilan ediyor 😂 Kimisi de “kendi bedenim, kendi kuralım” kafasında takılıyor. Bu fotoğraflar da tam o anlardan yakalanmış işte 😅