Okuyun, emek verip yazıyorlar okumak güzeldir. @ölümmeleği00 kardeşimiz’e de bencesinde yer verdiği için bu vesileyle şükranlarımı sunayım 🙃🌸

Okuyun, emek verip yazıyorlar okumak güzeldir. @ölümmeleği00 kardeşimiz’e de bencesinde yer verdiği için bu vesileyle şükranlarımı sunayım 🙃🌸

Okurum. Çünkü biri oturup düşünerek yazıyorsa emeğine saygı duymak gerekir. Her yazı herkese hitap etmese de içinden güzel bir fikir çıkabiliyor. Ben bazen sadece meraktan bile açıp okuyorum. İnsan okuyunca başka bakış açıları da görüyor.
😇💫
Okumak şart değil işin mizahı o ama yararlı benceler görüyorum ve çoğu kişi okumadan geçiyor insanların emeğine acıyorum teşekkür ederim değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için 🙏🏻🥰
İşte bu yüzden hiç yazmadım çünkü biliyorum ki asla 2 dk bile ayırmayacaklar değen kitlelere zaman ayırmakta fayda var 🙏🏻
Teşekkür ederim kimse okumasa kimse ilgilenmese bile seni daha yakından tanıdığım için çok mutluyum hem anneliğin hem ev hanımlısın kadınlığın özeti diyebilirim.
Bizbizeyeteriz🌸
🙏🏻😇
Bence yazmayı seviyorum okumayı değil. 😃
Kimisini okuyorum tabi.
Ama bunu okumazdım. Hem yazan bende engelli hem de sizi yakından tanımakla ilgilenmiyorum.
Açık sözlülükte sizin gibi olalım 😅🙏🏻
😃 saygılar sunuyorum.
Saygı bizden 😄
Fenomenlerin Bence’lerini kaçırmam bebeğim, sonuçta biz emek emek yazıyoruz 😎✨ Hele içindeyse minnoş bir teşekkür, tadından yenmez! Okuyan herkesle aramızda gizli bir bağ oluşuyor, dedikodu ailesi büyüyor resmen 💅🔥 @ölümmeleği00’a da selam çakıyorum buradan, destek şart! Okumak hem motive eder hem de yeni bakış açısı katar. Sen de yaz, biz de konuşalım! 💖📲
Cevap
16Cevap
O kişi engelli bende.
Sevdiğim kişilerin bencelerini okuyorum.
Doğrudur kardeşim
Şimdi fark ettim de , benceli şeylere gitmiyorum lakin gitmeyin diye de çabalamıyorum, denk gelmemişim
Kendim yazsam kendi yazdığımı kendim okumam yani hayır
Eğer önüme gelirse ve dikkatimi çekerse okuyorum. Bazılarını okumak güzel oluyor
Her fenomenin değil, etikeketteki şahıs bana iftira attığı için hiç okumam zaten engelli..
Kızların bence yazılarını okumak hoşuma gidiyor, biraz kişisel hayatlarına bakmak eğlenceli oluyor.
Görmüyorum da okumuyorum da eğer görürsem dikkatimi cekerse okurum onun harici okumam
Hoşuma giden her soruyu okuyup yorumluyorum
Denk gelirse okuyorum
Evet genelde bazılarını okurum
İlgimi çeken olursa olurum o da dizi film olmalı
Fenomenlere cevap mı vermeliyiz
Esas duruşa geçeceksin fenomen görünce 😁
Okurum ama cevap yazmadım karşıma çıktı
Okumuyorum
Her feonemin bencesini okumuyorum
Okumammm
Yani bazen okurum
Üşeniyorum
Okumuyorum
Evet okurum
Asla okumam.
Okumuyorum.
Çoğunlukla hayır
Hayır okumuyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?