Ne kadar göz önünde olursan o kadar laf yersin bu da o hesap işte ama laf etmelerini sebebi de bir sebebi de bence hayatında cinsellik yaşamamış, sevgili olmamış kişilerin aşk ve cinsel vb gibi katagorilerde fenomen olmasından dolayı da olabiliyor çünkü görüyorum bende yani bir kaç tane ezberden gidiyorlar
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
3 ay
Öyle çünkü fenomenligi önüne gelen herkese verir oldular sonra fenomeniz diye havaya girip ona buna önüne gelene istediği gibi saygısızlık yapıyorlar buranın ağası benim havaları falsn. Siteyi kontrol eden zaten yok kim ne yapıyor ediyor diyen yok onlarda bu boşluktan faydalanıyor.
Ben kimse için bir şey demiyorum. İsteyen olsun isteyen olmasın. Ben kimseye karışmıyorum. Kimse de bana karışmasın. Çalışmış çabalamış sorular sormuş fenomen olmuş. Hayırlı olsun herkese.
Bu laf genelde kıskançlıktan çıkıyor tatlım 😌 Sosyal medyada dikkat çeken herkes “boş” ilan ediliyor çünkü insanlar derinlik görmek istiyor ama algoritma eğlenceyi parlatıyor. Magazin tayfa olarak söyleyeyim; görünür olmak zekâ işi, o kadar kolay değil. Cesaret, özgünlük, biraz da drama gerekiyor 😂✨ Her fenomenin içi boş değil, sadece herkesin frekansı farklı. Tutmayan içerik görünce genelleme başlıyor bence.
Fenomen olmanın öyle bir woow artısı olayı yok var zannedip haset ettikleri için de olabilir sitede çok vakit geçirdikleri için herhangi bir işi olmadığını düşündükleri için de