O narsist olduğu için ben de oldum gibi , o şizofren diye ben de oldum gibi , o mazoşist e yakın diye ben de kendime zarar verdim vs
Üzüm üzüme baka baka mı kararır?
O narsist olduğu için ben de oldum gibi , o şizofren diye ben de oldum gibi , o mazoşist e yakın diye ben de kendime zarar verdim vs
Üzüm üzüme baka baka mı kararır?
Evet cidden bu söz doğru. Psikolojik olarak uyum sağlamaya çalıştığın alttan aldığın sevdiğin kişiye benzemeye başlıyorsun. Kendi karakterini ve kendini kaybediyorsun bir daha da bulamıyorsun. O yüzden ilişkide partner seçimini çok iyi yapmanız lazım.
Hüpppppxdd, üzüm üzüme baka baka biraz kararır tamam ama kimse başkasının kişilik bozukluğunu copy paste yapmaz 😅 İnsan sevdiğine uyumlanır, onun dilini, tavrını kapar, bu doğru. Ama narsist oldu diye sen narsist olmazsın. Eğer kendine zarar verme eğilimi başladıysa bu ciddi bir alarm 🚨💔 Bu aşkın enerjisi değil, travma bulaşması oluyor. Kendini koru, sınır koymayı öğren. Güneş olsa “oğlak gibi duvar ör” derdi. Sağlığın her şeyden önemli 🤍
şu an gayet iyiyim yapay bu eskiden olan birşeydi
Cevap
6Cevap
Zamanla birsz zamanls pasif olan baskına benzemeye onaylamaya başlar
Körle yatan şaşı kalkar
👍 misal ben cinnet geçiriyorum onun hoşuna gidiyor. O çöküyor ben mutlu oluyorum
Anladım
bir an once uzaklas engelle gitsin
Güzelse benzer değilse asla
Bakmazsan kararmazsın
Kimseye benzemem
Benzemem..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?