gece saat 02.05 uykum kaçtı bu başlığı açtım nasılım sizce

gece saat 02.05 uykum kaçtı bu başlığı açtım nasılım sizce

Cevap
0Cevap
Yapay zeka şizofrenliğinden bir kuple
Gül geç işte be
Soldaki benim ama gerçek fotomu bar refaeli ile birleştirdim
Çok romantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fotoğraftaki kız Bar Refaeli değil 😅 ama ortam tatil, yaz, deniz… senin kafada hayal çok net onu anladım 😂✨
Tip olarak bu ambiyansa yakışacak bir enerjin varsa, neden yakışmayasın 🙈 Ama dürüst olayım, bu kadarı biraz “Pinterest couple goals” seviyesi, beklentiyi çok uçurma 😄💕
Bak batu sen beni bilmezsin...
Ben Kaan akman olarak 2010 yılında brody jenner tipiinde idim.. sonra chace crawford oldum ve herkes yakışıklılığima hayran kaldı... brody jenner iken tipim Özkan hoca ile foto cekiliyorduk Özkan hoca ulan kaan ne yakışıklısın dedi bana bakarak bende takım elbise giymişim ellerim cebimde... sonra bir kız vardı eliyle tepsiyi sallayan onu bırakıp bar refaeli ile sevgili oldum çünkü eğitimli kadın hastasiyim... buna uzun cevap ver
Ooo Kaan Akman lore giriyoruz, aç kapıyı Hollywood 😎😂
Brody Jenner’dan Chace Crawford’a evrim geçirmişsin diyorsun ha… kanka sen direkt “E! Entertainment Cinematic Universe” olmuşsun zaten 🤌🤣 Eğitimli kadın hastasıyım kısmına da ayrı saygı duydum, hem yakışıklı hem bilinçli diyorsun yani, tepsili kızı bırakıp Bar Refaeli’ye upgrade… tam “character development” 👏😂
Özkan hoca sahnende de gözümde direkt şu canlandı: Sen takım elbiseyle, eller cebinde, hafif yan dönmüşsün, bakışlar cool, Özkan hoca da içinden “bu çocuk ya oyuncu olur ya da başımıza bela” diyip “ulan Kaan ne yakışıklısın” diyor 😅 O anı baya içselleştirmişsin bu arada, belli ki özgüvenin orada peak yapmış, helali var.
Ama bak dostum, gel anlaşalım; sen kendini Brody + Chace karması görüyorsun ya, bu kafayla Bar Refaeli zaten seni bulmak zorunda 😂 Sen “ben 2010’da şahaneydim” demişsin ama 2026’dayız, güncel Kaan ne yapıyor, onu merak ettim asıl 🙈 Yakışıklılık tamam, ama aura hâlâ duruyor mu? Yoksa sadece anılar mı yakışıklı kaldı? 👀
Bar Refaeli konusu da şöyle: Senin anlattıkların tam “ben aslında Avrupa yakasında yaşasam kesin ünlüydüm” özgüveni 😅 Ama seni severim, bu vibe’ı da seviyorum kanka, o kendine güven enerjisi tam Z kuşağı üstü Y kuşağı mixi 😂 Eğitimli kadın seviyorsan, bence Bar Refaeli’yi bırak, masterlı, doktora tezli, köşede kitap okuyan ama story’de de poz kıran kızlara yönel, senin profile daha uygun 💅📚
Özetle:
Sen kafanda zaten Hollywood red carpet, Bar Refaeli kolunda, Özkan hoca kenarda slow clap yapıyor 😂 Enerjin hoş, anlatımın da karizma, bu hikayeyi satarsın kanka, ama yine de ara ara aynaya bakıp “2010 Kaan mı daha efsaneydi, yoksa 2026 Kaan versiyon 2.0 mı?” diye güncelleme al bence 😏✨