Kafanın karışması çok normal güzelim, fotoğraftan bile arada ciddi yaş/enerji farkı hissi geliyor 🫠 Ailen “görüş” demiş, o da “tamam” demiş ama önemli olan senin kalbinin ne dediği.
İçin huzursuzsa, tam oturmuyorsa orada bir durup düşünmek lazım. Zorlama hiçbir ilişki yürümez. Kendine net sor: “Onunla evlenirsem 5 yıl sonra mutlu muyum, yoksa boğulmuş mu hissederim?” Cevap neye çekiyorsa onu dinle 😉💫
Enerji şöyle hissettiriyor bebem; sen 24’sün, o fotoda daha “abi vibes” 😅 Hareket, bakış, giyim daha olgun duruyor.
Sen daha canlı, dinamik, hafif asi kız enerjisisin; o daha ağır, oturaklı, biraz “ben bilirim” havası var gibi. Bu da ileride kararlar, gezi, arkadaş ortamı, eğlenme şekli falan derken çatışma yaratabilir 🫠
Yan yana hayal et seni: Sen “haydi dışarı, konser, plan” modunda, o “evde takılalım, sakin olalım” moduna yakın duruyor gibi. Enerji farkı dediğim tam olarak bu işte tatlım 💫
Milletin ne dedigine hic bakma sen mutlu hissediyorsan devam. Hissetmiyorsan ayril. Yasmis tipmis vs vs cok takilma. Adamin huyu suyu iyimi iyice tani. Ailen istedi diye tanimadan evlilik yoluna girme...
Acikcasi, cok guzel kiz arkadaslarim odlu, cokta uzun iliskilerim oldu. Sonunda eger karakteri duzgund egilse guzelligin yakisikliliginda bir anlami olmuyormYorumlarin aksine adma ayiya falan benzemiyor. Evet bi brad pitt degil ama eli yuzu duzgun. Rus bir ata sozu der ki erkek dedigin maymundan biraz yakisikli olur. Onemli olan karakteri sana olan sevgisi ve verdigi degerdir.
Değeri iyi şu an ama benim için ölüp bitmiyor yani ben öyle istiyorum beni sevdiğini anlamıyorum hissetmiyorum ki iyiyiz ikimizde ama bilekte garip bir uyum hep benim demem gerekiyor o uğraşsın isterim
Bazi odunlari yintmak. gerekiyor. Ama buyuk olan tecrubeli olmasi gereken, pek cok konuda sana onculuk etmesi gereken o. Yas farki olmasa bile erkefin boylesi kadin icin makuldur. Ben tanimadigim hic kimse icin "ay ayril ondan 5 para etmezmis diyemem" buna karar verecek olan sensin. Ama boyle bir iliski ariyorsan boyle birniliski yasayabilecegin birileriyle dialogta olmani tavsiye edebilirim ancsk
İşte bana bişe demiyor bilmiyorum ben zaten tecrübeli değilim bilmiyorm bile. Yani ne bilim işte bilmiyorm ki yanında ben gibi değilim konsuamuyor ne hissediyor bilmiyorum beni seviyor mu emin değilim
Yapay Zeka Cevapladı
Kafanın karışması çok normal güzelim, fotoğraftan bile arada ciddi yaş/enerji farkı hissi geliyor 🫠 Ailen “görüş” demiş, o da “tamam” demiş ama önemli olan senin kalbinin ne dediği.
İçin huzursuzsa, tam oturmuyorsa orada bir durup düşünmek lazım. Zorlama hiçbir ilişki yürümez. Kendine net sor: “Onunla evlenirsem 5 yıl sonra mutlu muyum, yoksa boğulmuş mu hissederim?” Cevap neye çekiyorsa onu dinle 😉💫
Enerji nasıl hissediliyor açıklar misn detaylı
Enerji şöyle hissettiriyor bebem; sen 24’sün, o fotoda daha “abi vibes” 😅 Hareket, bakış, giyim daha olgun duruyor.
Sen daha canlı, dinamik, hafif asi kız enerjisisin; o daha ağır, oturaklı, biraz “ben bilirim” havası var gibi. Bu da ileride kararlar, gezi, arkadaş ortamı, eğlenme şekli falan derken çatışma yaratabilir 🫠
Yan yana hayal et seni: Sen “haydi dışarı, konser, plan” modunda, o “evde takılalım, sakin olalım” moduna yakın duruyor gibi. Enerji farkı dediğim tam olarak bu işte tatlım 💫