- Che ne alaka dediğinizi duyar gibiyim… çok konuşuyorsunuz zorlamayın beni diyorum 🙄
- sizi safiye ya da faiğe benzettiklerini de düşünüp öyle ele alın 😏


Ferihaya benzetiyorlardı beni neydi ismi yaa düşündüm buldum Hazal Kaya
Çok sinir bozmuyor ama alakasız kişilere benzetilincw ne alaka ben bu kadar çirkin miyim diyorum
Chino moreno ya çok benzetirlerde 30 larıma kadar. Rahatsız etmezdi severiz :D
Eski hallerim benzerdi ya yeni hallerim çokta şey etmiyor :D
Cevap
2Cevap
Benzettikleri sevdiğim sanatçılardı. Annem bazen abuk sabuk isimler söylese de gülerim gülerim gülerim son kararım
Safiyeyim ben, Faiğem ben. Konuşmayın, zorlamayın.
Hayır. Çok kişiye benziyorum. Sonuçta yaratıcı yapmış hamurumu, ben değil...
Beni de hep Demet Evgar'a benzetirler bazen ben de bayabiliyorum 😄
"Ebru Gündeş'e nasıl benziyorum?" diye bakıyorum aynaya, bir şey göremiyorum 🤦🏻♀️
Bunlar hep can sıkıntısından. 🤕
Soru çeşitliliğiniz🙄 🤧
Sorun tabi efenim🙄 hasta bedenim saçmalıyor soryy.
🙏
Güzelse hayır sishsjhssn
Çirkin bir ünlüye benzetilmek istemem sjsnsnns rahatsız olurum
Hayır , Tolga saritas diyorlar genelde
O bana benzemiş , öyle düşün 😂
Niçin
Flaflo enerjim yok be anam , akşama görüşelim 😂
Banu alkana benzetilmek rahatsız etmedi
Amir khann ve alpacino ya benzediğimi söylerler
Şimdiye kadar böyle bir benzetme duymadım
Çoğu zaman
Bazen
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?