Arkadaşlar iki aylık evliyim eşimin bir tane amcasının kızı var bu kızın bakışları enerjisi hiç ama hiç hoşuma gitmemişti biz nişanlıyken görümcemin düğünününe katılmıştık bu da vardı. Düğün videosunu izlerken gördük ki bu hep bize bakmış hep izlemiş ben fark etmiştim ama bu kadar olduğunu düşünmemiştim ki bu kuzeni evli şu an o zaman da evliydi. Sonra eşimi sıkıştırdım o da ben bekarken bayağı samimiydik arkadaş olarak dedi bizi yakıştırıyorlardi ben istemedim dedi. Şimdi watsapta kuzenler grubu var eşimin dahil olduğu bu kızda burada 10 15 kişi var grupta gerçi kaç kişi var bilmiyorum. Her gün yaptığı yemekleri kendini falan da gönderiyor gruba bende bundan rahatsızım sizce eşime bunu söylemeli miyim siz olsanız nasıl tepki gösterirdiniz
Güncellemeler
6 ay
Sizce konuşmalı mıyım kıskanç etiketi yemek istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer