Evrim Akın'ın duyguları size geçti mi? Kendisini inandırıcı buluyor musunuz?
Evet Evrim'e inanıyorum
Hayır Asena haklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evrim Akın'ın duyguları size geçti mi? Kendisini inandırıcı buluyor musunuz?
Yüzüne yaptığı işlemlerden dolayı duyguları karşı tarafa geçmedi ve kadın yine alay konusu oldu. Üstelik Asena demişti ki numara almış halbuki mesajlardan da ortaya çıktığı üzere numarayı kendi babası vermiş zaten..
Analı kızlı madem bu kadın bu kadar kötüydü neden bunca zaman onunla birçok projede yer aldığı röportajlara çıktı programlara çıktı Yok WhatsApp'tan fotoğraf atıyor nasıl olmuşum Evrim abla falan.. çok sinsi bir kız.. sırf Evrim ünlü diye her şekilde yararlanmaya çalışıyorlar.. hiç inanmadım.. İnşallah gerçekler en yakın zamanda ortaya çıkar..
İnsnalara neler neler yapan kişiler var onlarınki niye konuşulmuyır mesela herkes çok doğru olanı mı yapıyor snaki ya da dediğim gibi insnalar neler neler yapıyır açıkçası ben çoğu insana yaptığım iyilikten dolayı bile pişmanım
Evrim Akın normalde de bana sevimli gelmiyordu. Duygusu geçecek yüzü yok ki estetikten mahvetti yüzünü. Kim haklı bilmiyorum ama bir duyguyu ifade edecek yüzü yok onun
Bu kadar insan bir şey sölüyorsa bir sorun var demektir ağlamadan ifade etse daha iyiydi böyle bir duygu katmaya calışmış gibi ben pek inanamadım ama bilemeyiz tabi
Cevap
7Cevap
Bana geçmedi açıkçası. Ağlamaya çalışmış ancak becerememiş sonuç olarak Asena keskincinin babasıyla beraber ne derse desin bu bile rezalet başlı başına. Kız haklı. 🪁🎈
Tamam da işin ilginç tarafı da bu ya babası ile Yeni birlikte değil bunca zaman neden gündeme getirmedi de tam başka dizilerde projelerde rol alırken açıklama ihtiyacı hissetti?
Annesiyle boşanmış adam zaten Evrim ünlü biri olmasa bu kadar üzerine gitmezlerdi amaç prim kasmak
@YorgunBirCicek bence bu şu gibi. Hani mesela ; kadınlar şiddete veya istismara uğradığı anlarda ilk etapta sesiz kalır, olayların ciddiyetini anlayamaz ancak zaman geçince cesareti gelir ve kendini psikolojik olarak güçlü hissettiği an bunu açıklar. Bence Asenanın yaşadığı bu. Babası konusuna gelirsek şayet ; başka kadınla olsa bu kadar tepki toplamazdı, ancak mesela benim de arkadaş dost bildiğim insan evli olsam eşimle evlense, aynı evde yaşasa saygı duymam eski eş olsa bile samimi gelmiyor.
Yani bu Asena'ya özgü değil. Ülkemizde eşinden şiddet görüp saklayan kadınlar var. Evrim akın çok ünlü biri değil ondan ünlü oyuncular var amaç prim kasmak değil benim düşünceme göre.
Yani bilmiyorum umarım gerçekler gün yüzüne çıkar bir an önce. Allah'tan ilahi adalet diye bir şey var. Yoksa insanlar ne kadar kolay birini linçleyebiliyor ekmeğinden edebiliyor ya da iftira atabiliyor çok üzücü gerçekten. 🤷🏻♀️
@YorgunBirCicek iftira olduğunu düşünmüyorum ben çünkü yönetmen ve set çalışanları oyuncu arkadaşlar doğru diyor. Aksine evrim akının insanların ekmeğiyle oynadığını söyleyen makyöz çalışanı bile var. Yani evrim akını hiç inandırıcı bulmadım mimikler samimi gelmiyor yüz okuması yaptığım için anlarım az çok. Çocuklar yalan söylemez dört beş çocuk aynı şeyi dedi. Gerçek yüzünü görmüş olduk.
Tamam da Asena diyelim ki o dönem çocuktu. Yönetmeninden set çalışanlarına kadar hepsi yetişkin madem öyleydi neden buna engel olmadılar? Tepki göstermediler. O dönem de bir olay oldu mu gündem olurdu yani 15 yıl sonra beklemenin manası ne? Ya da bu kızın annesi evrimi neden dava etmedi Asena diyor ki beni pat diye yukarıdan aşağı atmış annem onu dövmeye çalışmış hatta Evrim uzaklaştırma almış falan tamam hani dizi bu sözleşme falan imzalarsın öyle pat diye Ben oynamıyorum çıkmak istiyorum diyemezsin ya köstebekgiller hadi onu da geçtim her programda Evrim ile birlikte çıktı röportaj yapıyordu WhatsApp üzerinde kadınla konuşuyordu Ne bileyim ya bana samimi gelmedi bekleyip görelim 🤷🏻♀️
@YorgunBirCicek benim tek anlamadığım nokta; settekiler neden evrim akının triplerini alttan aldı. Sesiz kaldı belki proje gereği susulmuştur ancak evrimi çıkarmaları gerekirdi o düşme sahnesinde. Annesinin orada konuşmasını eğer ki konuştuysa doğru bulmuyorum. Zaten arkadaşken arkasınsan eşiyle konuştuğu iddası var evrim akın üç yıl dedi sonra değiştirdi. Yani evrimde de tutarsız cevaplar gördüm. 🤔
asenanın avukatını öğrendiğim an evrimin haklı olduğunu anladım
Emin ol hiçbirinin ne dediği ile ilgilenmiyorum gündemde kalmak için bir ton şeyler söyleniyor
İnanmıyorum da demek istemiyorum ama zorbalık her yer de var her şey olabilir
Ben magazin ilgilenmem ayrıca Evrim yeteneksiz
Evrim Akın ı hiç sevmiyorum oynadığı rollerden belii
Oyuncu olduğu halde iyi rol yapamamış sjbejebsjehjsns
Kirazım ağlama
İkisi de bana hiç inandırıcı gelmedi.
Asena haklıı evrime hiç ısınamıyordum zaten
Açamadım linki yine ne yapmış bu karı
Oyunculuğu berbat inanmadım
Yüz ifadeleri yok sanki😳
hiçbirine inanmıyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?