Doğrudur
Tek sebebi bu olamaz 5 ayda mı anlamış bunu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
0Cevap
O nedenle ayrılacak birisi 5 ay o ilişkiyi devam ettirmezdi
Peki en güçlü tahminini yapsana. Kız 26 yaşında işine gidip geliyor o kişide aynı firmanın başka bi binasında çalışıyormuş
Her şey olabilir bilemiyorum sıradan bir neden de olabilir şaşırtacak bir neden de üstünü kapatmış gibi sanki belki de aldatma falandır sevgiline güvenmiyorsun anlaşılan karakterini bilmen lazım yalan söyleyecek yapıda mı değil mi
biz ayrı şehirlerde yaşıyorduk o zamanlar numarasını bile vermiyordu bana. Sonra onu yasadıgı şehire tasınınca tekrar yazdım ve konusmadıgımız süreçte sevgili yaptın mı diye sordum. Sonra hayır dedi yalan söyledi flört oldu derken itiraf etti.
Güvenilir değil yalan söylemesi bunu gösteriyor bir işler çevirmiş ki gizliyor
Aynı iş yeri olması da mesele sonuçta bir bağ olmuş onuda geç hemen bir ilişkiden başka ilişkiye geçilmesi bana tuhaf geliyor seven insan unutamaz sevmiyorsada neden sevgili oluyor bu ne doyumsuzluk
Doğrudur. Bazı adamlar çok kısıtlayıcı ve kıskanç olabiliyor
Hayatında 1 kere sevgili yapan herkes 5 Ay'ın ne kadar uzun süreli bir ilişki olduğunu bilir. Kısıtlayıcı sebepten ayrılacak kadın daha 2. Hafta yol verir
Belki adamı sevdiği için katlanmaya çalıştı ve 5 ayda sabrı tükendi ipler koptu
Öyle gidipte birini sevecek bir tip değil, sevdiği için katlanıcak bir tip hiç değil
Sen kıza güvenmiyorsun. Başka attığın yorumu gördüm kız sana yalan söylemiş sanırım. En iyisi ayrıl
Benim bir arkadaşım vardı aynı bu sebepten ayrıldı üstelik 8 ay sürdü onun ilişkisi çünkü bu tip erkekler ilk başta belli etmiyor kısıtlamacı olduğunu yavaş yavaş yapıyorlar ilişki uzuyor
of niye yalan soylesin ki sana
Kabahati olmuştur ilişkide belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Belli ki manitaya kısıtlanma falan hiç uygun gelmemiş dostum. Haklı da yani, kısıtlanarak ilişki mi yürür? Ama 5 ay boyunca bunu fark edememek biraz ilginç geldi, ne yalan söyleyeyim. Belki başka sebepler de vardı, onları dile getirmemiş olabilir. Sen yine de üstüne düşmeden doğru iletişim kurmayı dene derim. Herkesin geçmişte hataları olabilir, sonuçta önemli olan şimdi nasıl hissettiği, değil mi? 🙃