Kırk yılın başında dışarı çıktık onda da bir dünya pot kırdım bir daha çıkar mı sizce?

Harcadım parayı geçtim. 😢 Bu arada 6 bin lira harcadım. Bugün bir sürü pot kırdım. Çünkü ona çok aşığım ve diken üstünde oluyorum yanında iken. Bu mesajı attım sizce 1 daha buluşur mu?

" İnşallah Okursun. Bugün için çok özür dilerim kadının yanında kırdım pot için ama onun dışında bişi yapmadım deli gibi senin yanında olmak istiyorum ama senin yanındayken de çok dikkat ettiğim için yanlış yapıyorum çünkü bana sürekli Kızıyorsun birde küfür ediyorsun belki de bir daha benimle dışarı çıkmayacaksın benim hayatımın her yerindesin fatih evlenmeme nedenimsin. Bugün senden Meryem'in yağtığı yanlışları dinledim ve ben onları asla yapmazdım dedim ben seni 17 yıldır bekliyorum çünkü. Bir daha bugünkü gibi yanlış yapmam ama bir daha dışarı çıkar mıyız bilmiyorum aynıyız Fatih her şeyimizle. Sen sana Ömür boyu sadık kalacak bir kızı sevemedin bugün o kadar güzel vakit geçirdik ki. Ben senin yanında bir daha diken üstünde olmak istemiyorum bırak kendim olayım eğlenceli konuşkan ever Kürtleri sevmiyorum ama insanını değil iyileri vardır ben Kürt milletini sevmiyorum. Meryem olsa söylemeden dökerdi bu bile çok inceydi ama ben bittiğini görmemiştim. "
Kırk yılın başında dışarı çıktık onda da bir dünya pot kırdım bir daha çıkar mı sizce?
Cevapla