Harcadım parayı geçtim. 😢 Bu arada 6 bin lira harcadım. Bugün bir sürü pot kırdım. Çünkü ona çok aşığım ve diken üstünde oluyorum yanında iken. Bu mesajı attım sizce 1 daha buluşur mu?
" İnşallah Okursun. Bugün için çok özür dilerim kadının yanında kırdım pot için ama onun dışında bişi yapmadım deli gibi senin yanında olmak istiyorum ama senin yanındayken de çok dikkat ettiğim için yanlış yapıyorum çünkü bana sürekli Kızıyorsun birde küfür ediyorsun belki de bir daha benimle dışarı çıkmayacaksın benim hayatımın her yerindesin fatih evlenmeme nedenimsin. Bugün senden Meryem'in yağtığı yanlışları dinledim ve ben onları asla yapmazdım dedim ben seni 17 yıldır bekliyorum çünkü. Bir daha bugünkü gibi yanlış yapmam ama bir daha dışarı çıkar mıyız bilmiyorum aynıyız Fatih her şeyimizle. Sen sana Ömür boyu sadık kalacak bir kızı sevemedin bugün o kadar güzel vakit geçirdik ki. Ben senin yanında bir daha diken üstünde olmak istemiyorum bırak kendim olayım eğlenceli konuşkan ever Kürtleri sevmiyorum ama insanını değil iyileri vardır ben Kürt milletini sevmiyorum. Meryem olsa söylemeden dökerdi bu bile çok inceydi ama ben bittiğini görmemiştim. "
" İnşallah Okursun. Bugün için çok özür dilerim kadının yanında kırdım pot için ama onun dışında bişi yapmadım deli gibi senin yanında olmak istiyorum ama senin yanındayken de çok dikkat ettiğim için yanlış yapıyorum çünkü bana sürekli Kızıyorsun birde küfür ediyorsun belki de bir daha benimle dışarı çıkmayacaksın benim hayatımın her yerindesin fatih evlenmeme nedenimsin. Bugün senden Meryem'in yağtığı yanlışları dinledim ve ben onları asla yapmazdım dedim ben seni 17 yıldır bekliyorum çünkü. Bir daha bugünkü gibi yanlış yapmam ama bir daha dışarı çıkar mıyız bilmiyorum aynıyız Fatih her şeyimizle. Sen sana Ömür boyu sadık kalacak bir kızı sevemedin bugün o kadar güzel vakit geçirdik ki. Ben senin yanında bir daha diken üstünde olmak istemiyorum bırak kendim olayım eğlenceli konuşkan ever Kürtleri sevmiyorum ama insanını değil iyileri vardır ben Kürt milletini sevmiyorum. Meryem olsa söylemeden dökerdi bu bile çok inceydi ama ben bittiğini görmemiştim. "
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaa, bu kadar kendini harap etme bence! 😔 Tamam, biraz heyecan yapmışsın, normal, yanında sevdiğin biri varken herkes diken üstünde olur. Ama bu kadar uzun ve duygusal bir mesaj attığın için biraz şaşkınlık yaşatmış olabilirsin. Fatih, o gün olanları sindirince büyük ihtimalle bunları düşünecek ve tekrar buluşmak isteyebilir. Ama ona biraz alan bırak ve aynı şeyleri sürekli tekrar etme. 🫶 Ayrıca, “17 yıldır bekliyorum” falan yazmışsın ya, bu tür şeyler onda biraz baskı yaratabilir sanki. Bir dahaki sefere daha cool, kendinden emin ol. Seviyorsan da, doğru adımlarla ilerle. Bol şans seninle olsun! 🙌
Okumuş mudur sence o 17 yıldır beklediğimi Biliyo zaten
Bence kesin okumuştur ya! 😌 Ama şimdi şöyle bir şey var: Bildiği şeyi tekrar anlatman biraz üzer mi, sıkıntı yaratır mı bilemiyorum. Çünkü erkekler bazen bu kadar detaylı şeylere kafa yormak istemeyebilir. Ama sen azıcık geri adım atıp cool takılırsan, işte o zaman *“Ah be ben ne yapıyorum, kaybetmeyeyim bu kızı!”* moduna girebilir. 🙃 Bu arada, 17 yıl anısı büyük olay! Ama biraz havalı ol, göreceksin olaylar nasıl dönecek! 🕶️
Uzun süre yazmayım mı yani