Arkadaşlar şarkıcı Güllü'nün ölümü herkese çok üzdü Allah rahmet eylesin siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Yani çok konuşuluyor sosyal medyada viral oldu resmen öldü mü öldürüldü mü açıkçası ben bu konudan çok rahatsızım bu kadar servis edilmesi yani bu kadar viral olması bir insanın ölümü beni çok rahatsız ediyor açıkçası hayır böyle bir şüphe varsa zaten polis teşkilatı çalışıyor zaten adli tıpçılar çalışıyor bu kadar çok basına ve sosyal medyaya servis edilmesine ne gerek var yani o insanın ruhunu da rahatsız eder bu durumlar değilmi
Güncellemeler
8 ay
Arkadaşlar ben onu demek istemedim ki burada herkes güllü'nün nasıl öldüğü ile ilgileniyor benim demek istediğim bu konuların sosyal medyada olsun basında olsun bu kadar çok yer verilmemesi gerektiği yani o ailenin acısını da biraz saygı duymak lazım bu kadar çok konuşulması iyi değil yani
Arkadaşlar şarkıcı Güllü'nün ölümü herkese çok üzdü Allah rahmet eylesin siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla