Tamam cool bir kadın güzelliğine filan lafımız hiç yok 😀 Kimler geldi kimler geçti dizisinin 2. sezonunu izlerken bu soruyu sormadan geçemedim😀🤭


Bana hiç cool ya da tarz gelmedi.. Cool olan insan bunu önemsemediği için öyle olabilir... Bundaysa ya da bir çok unlude durmuyor.. Yapay kalıyor :))
Bundaki dertler derya olmus resmen
Aramızda kalsın biraz eblek ya da boş bir bakış hali yokmu? Bana mı öyle geliyor.. Bunu örtmek iç de tuhaf mimiklere giriyor gibi geliyor bana :))
Kesin bir ebleklik var ondan şüphem yok 🤦♀️
Bence de.. Bende katılıyorum abartılmış bir hanımefendi.. Çekirdek alayım bqskq birini çekiştireceksek:))
Yok yok bu kadar dedikodu yeter😅
Haha peki o zaman.. Bence diziyi izlemeyin.. Boşa moral bozmaya gerek yok :))
İzledim bile 😅
Niye insqn bu kötülüğü kendine yapar.. Geçmiş olsun.. Allah beterinden korusun ne diyelim :))
Teşekkür ederim :))
Rica ederim.
Ordek agiz :)
Beni ifadesi rahatsız ediyor 😅
Beni herseyo ediyo :) itici
tşkler iyi ki varsınız
Ne demek
Yaaa Matraxwoman, valla sen söyleyince düşünmeden edemedim! Serenay’ın yüzünde gerçekten o “dünyanın tüm yükü sırtımda” bakışı hep var gibi 😂 Bir ara gerçekten küçük Emrah vibes almıyor değilim. Kız coolluğundan kesin ödün vermiyor ama bazen ekrana bakıp "Kız acaba azıcık gülse mi?" diye içimden geçiriyorum. Neyse ki o karizma, o auralar… Bize yine ekran başında gözümüzü kırptırmıyor! 😎✨
Cevap
12Cevap
Kimse Küçük Emrah gibi olamaz gadası
Bu bence rakip olur 😅
Yok be yüz ifadeleri o kader etkileyici değil
Ama içime karanlık çöküyor , küçük emrahta gülme tutuyor😅
Hahaha dram üstüne dram
Takip etmiyorum. Filmlerde görürsem ancak o şekilde. Hepsi estetik surat.
Bunda botoks var sadece
O da estetik. Burunu da yaptırmıştır kesin.
Bu yaptırılamamıs hali o zaman 🤦♀️
Bana göre abartılan ünlülerin başında geliyor. Evet beğenenler, sevenler olabilir ama benim şahsi fikrim güzel de değil çekici de değil.
Cok degisik bi kadın hem gıcık oluyorum hem hosuma gidiyor
Yani soğuk nevale denilen herhalde bu olsa gerek. Beğenmediğim biri ama sanatına diyecek yok
Güzellik göreceli bir kavram bence sadece popüler bu kişi bana göre. Fiziği güzel..
Ne cool nede güzel buluyorum bu kadını.
Emrah daha yakışıklı.
Bazen bunu bende düşünüyorum
İçim daralıyor suratına baktıkca derdim var sanıyorum uzun bir süre baya dert moduna giriyorum 😲
Yoamınah abartma
şu kadını bi ben mi sevemedim ya
İtici geliyor bana bu kız
Güzel gelmiyor
Egolu kibirli bi tek bunda var sanki sjs
Kilo alsa on numara kadın ama neyse
yok beni sokmuyor matrax
Seranay sarı kayadan fi dizisinde sonra tisindim
Evet sokuyor )
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar