Flörtüm yanımda sürekli Ünlü kadınların güzelliğini övüyor kıskanmam saçma mı doğru mu?

Geçen cafeyiz tele bakıyor keşfetine Adriana lima düştü “Of be Hala çok güzel, gelmiş geçmiş en güzel kadın” dedi Yani bazen nispet yapıyor gibi geçen de Beren Saat’i övdü İnsan hiç mi yaşlanmaz çok güzel çok diye yani ister istemez bozuluyorum bu çocukla sevgili olmak istemiyorum galiba

Flörtüm yanımda sürekli Ünlü kadınların güzelliğini övüyor kıskanmam saçma mı doğru mu?
Cevapla