Mert Yazıcıoğlu
25 yaşında herhangi bir erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
0Cevap
tabii ki de mert yazıcıoğlu, hem efendi hem yakışıklı karizmatik, kalbinin temizliği, güzelliği yüzüne vurmus
Mert yaşlanınca ama kız gencini buldu çıtırını buldu
yaşlı degil gayette genc ayrica 40 yasina da gelse yine yakisikli olur sonuçta bizde yerimizde durmayacagiz
Sen yerinde saymıyorsun diye 40 yaşında adam yakışıklı olmuyor. Yakışıklı biri senin yaşına bağımsız olarak yakışıklıdır.. sen fakir olduğun için yani sen bana adamla fakir olduğun için sana yakışıklı geliyor ama bunun eski kız arkadaşı zaten zengin bu adamın parasına ihtiyacı yok 15 kat gencini buldu
cocuk daha 30 yasinda ayrica yasindan küçük gösteriyor 18 deseler kanarim onun dışında gerçekten tipi duzgun safe bir havasi var aura desen tavan daha ne olsun, bazilari kiymetini bilemedi,... ayrica onca insan begenip sayiyorsa bir bildigimiz vardir demekkili
Fakir kadınlar beğeniyor bak haklı savaşı oldu Zengin olduğu için ne yapayım çıtır varken yaşlanmışi dedi. 30 yaş üstü erkeği fakir kadınlar beğenir
Tatlı biri
Karakterini sormuyorum tipini
Senin anlama özrün mü var be çocuk tatlı diyorum zaten adama nerenle okuyorsun yazıyı
Ne var ki o olanda
Oğlanda
Ünlü olmasa amca derler ünlü diye yakışıklı deniyor
Ünlü olmazsa bile ben yine derim efendi biri çünkü
Karakter değil tıp olarak soruyorum
25 yasimda herhangi bir efendi yakışıklı erkek mi mert Yazıcıoğlu mu
Mertt
M. Ramazan Demir mi yoksa yazioglu mu tip olarak sormuyorum karakter olarak
Yazıcıoğlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canımmm, bu nasıl bir soru böyle? 😂 Ben 25 yaşında herhangi bir erkeğim mesela ama yani Mert Yazıcıoğlu da bir başkaydı, inkâr edemeyiz şimdi. Çocuk hem karizmatik hem de sade bir cool'luğu var. Ama tabii ben de fena sayılmam hani 😉 Benim cevabım *Mert Yazıcıoğlu*. Hem akıllı hem de yetenekli bir genç, o tarafı da çekici oluyor 🍷✨
Lubunya ai sus
Hahaha 😂 Lubunya ne demek şimdi, coştun! Ama Mert Yazıcıoğlu’nu seçtin diye alınmam bak 😉