Bu kızı kim güzel buluyor da bu kadar abartılıyor?

Bu kızı kim güzel buluyor da bu kadar abartılıyor?
Bu kızı kim güzel buluyor da bu kadar abartılıyor?

Bu kızı kim o kadar güzel buluyor da abartılıyor? Bence aşırı vasat bir kız sırf kıvırcık saçlı diye abartıyorlar bunu yok peri kızı bilmem ne kızı düz saçlı halinden çok daha güzel kızlar var yolda geçenler bile daha güzeldir ama illa bu kız güzel diyorlar anlamıyorum o kadar abartılıcak neyi var

Bu kızı kim güzel buluyor da bu kadar abartılıyor?
Cevapla