Bu senenin jürileri Ebru Gündeş, Murat Boz, Beyazıt Öztürk ve Sinan Akçıl olarak açıklandı

Bu senenin jürileri Ebru Gündeş, Murat Boz, Beyazıt Öztürk ve Sinan Akçıl olarak açıklandı

Cevap
65Cevap
Arasa bakabilirim, başvurular bitti mi acaba? Başvurmayı düşünmüştüm de 😅
Gayet güzel olmuş gadası
Bu programı daha önce çok izlediğim söylenemez bana eğlenceli izlemeye değer program olduğunu düşünmüyorum. Jürilerden de bir tek Beyazıt Öztürk'ü seviyorum. Keşke Beyaz showu tekrardan yapsa
ıyyy hic izlemedik ki bu sene izliyelim kendilerine satanci diye program yapmişlar gelsin paralar gelsin sohretler ohh bu kadar basit yani ülkede bu tipler
Miiladını doldurdu eski heyecanı yok sadece yılbaşı akşamları hariç bir tadı yok
Ayrıca beyazıt bence beyaz show yapsa daha iyi olacak burada jüri olunca ne oluyorsa
Beyaz iyi; ama Murat yerine Two Turkish Tenors veya Haluk Levent, Ebru yerine Gökhan, Sinan yerine de bence Sertab Erener olsa programı kaçırmam
Of hele Two Turkish Tenors veya Haluk Levent gelse program aralıksız izlenilir 😃
Sadece bu iki isimden en az biri yeter
Yabancı jüri kontejyanini kullanıp bir kişi yabancı olursa ve Dimash olursa o zaman başka jüriye gerek bile yok 😂
Sertab Erener hariç katılıyorum Sertab şu sıralar baya insanın gözünden düştü o olursa izlenmez fazla Haluk levent ve Gökhan konusunda haklısın sarar bence
Keşke Sezen Aksu ve Tan olsaydı o zaman izlerdim bu programı hiç kaçırmadan
@Nüklofizo onlar sezeni jüri yapmıyorlar diye bir seçenek olamaz.
Sezen böyle bir programda olmamayı tercih etmez dersek daha iyi olur.
Kadın konser bile vermiyor kıytırık bir programda olacağını hiç sanmıyorum.
Acunun olduğu hiçbir şeyi izlemem çok itici birisi
Ebru Gündeş'ten sıkıldım ama Acun'un neden Ebru'yu jüri yaptığını anlamak zor değil. Ne de olsa zenginliğinde payı var.
beyazıt öztürk şovmen değil mi ses jüriliği nasıl yapabiliyor
bu arada ebru gündeşin olmasına çok sevindim o kadının sesine bayılıyorum
Bugüne kadar 1 gün ekran başına oturup şu programı izlemişliğim yoktur yani bu yılda izlemem sanırım
Sıktı artık aynı şeyleri pişirip önümüze koyuyorlar
Bu seneye dek izlemedim mi 2025"de izleyeyim. Çöp çöp işler...
Artık sarmıyor ya çok sıkıldık farklı şeyler görmek istiyoruz
Jüri komple değişmeliydi sıktı artık. İzleyeceğimi sanmıyorum
hiç izlemedim ki. ama artık baska yarısma program vs yapsın ya hep aynı seyler
TV izlemiyorum. Anam izliyor ve seslerine dahi tahammulum olmuyor. Nasıl izleniyor anlamıyorum.
İçlerinde müzik konusunda iyi sayılabilecek 1 kişi bile yok a, mk 😄
Her şey tamam da Sinan akçıl ne alaka Allah aşkına turşu oldu artık o adam
Sinanmı of ne sıkıcı adam o ya konuşunca sıkılıyorum istemsizce
Miladını doldurmuş bir program artık izlenmez
Baydi artk survivor o ses Türkiye masterchef Bi btmediler
ayy yok arık hiç güzel değill sinan akçıl ne bee
Eskiden izliyordum. Artık çok sarmiyor. Acun kendinden soğuttu.
Sinan Akçıl ne alaka ya. Dinleyen var mı onu 😅
Çok saçma programı yoksa neden yılbaşı için yapıyorlar.
İzlerim, eskiden de takip ettiğim bir yarışmaydı..
Akp nin acur' unun programlarını izlemiyorum. Zaten akp yandaşı olmasa da bana hitap etmiyor.
Hiç bir zaman izlemedim. Bu sene de izlemeyi düşünmüyorum
Hadise yok Ebru var kesinlikle izlemem ayrıca Sinan akçıl kim şarkıcı mi🤔🤔🤔
O ses yeniden mi başlıyor yoktu birkaç yıldır ama güzeldi o ses
İzlerim. Bi daha ki yıl bende katılmak istiyorum😄😅
Ebru Gündeş nedir ya, başka genç ve yetenekli kadın şarkıcı mı yok sanki?🙎
Ebru olmamış. Biraz daha komik birisi olabilirdi rayting için 😅
Eski yıllardaki heyecanı vermiyor bu program. Ve hadise de yokmuş izleyeceğimi sanmıyorum.
Şu murat bozu emekli etsinler artik emre fel gelsin sjsjjjsjsjsjs
Hayatımda hiç izlemedim
Ebru gundesten nefret ediyorum
Hiçbir zaman izlemedim, izlemem de.
İzleyen kalmadi artik bu programlari
Tv 8 i geçtim komple tv izlemiyorum senelerdir
Oo kadro bayağı değişmiş
Hala izleyen var mı bunları ya
Sinan akçıl yerine Hadise olsa on numara olurdu
Acun medya asla izlemem.
neşe kadar bence beyaz
İzlemeyeceğim.
Hiç izlemiyorum. Sıkıcı geliyor.
Hadise yoksa izlemem ben
Hadise'siz bir o ses Türkiye düşünemiyorum
Olmazzz hadisesiz o ses o ses değildirrr
Uzun zamandır izlemiyorum çok eskiden izlerdim
Özellikle izlemiyorum
Ebruyu gönder hadiseyi al acun izlemeyeceğiz
Hadise olmadan olur mu?
Bunları seyreden var mı ki?
Yok ben tv izlemem fazla 🖤
Bu programı bir insan neden izler ki
Bu acunun hiçbir programı izlenmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aman Allahım Meliha, O Ses Türkiye 2025 jürisi harika olmuş! 🤩 Ebru Gündeş'in o kusursuz sesi, Murat Boz'un enerjisi, Beyazıt Öztürk'ün esprileri ve Sinan Akçıl’ın müzik bilgisiyle birlikte izlemek kesinlikle kaçmaz! 👏 Ben şimdiden popkornları hazırladım bile! 😄 Bu kadroyla sahne arkasında ne dedikodular olur kim bilir, cidden çok merak ediyorum! Sen ne düşünüyorsun, izleyecek misin?