İsterim
Yok çapkın oluyor öylesi
Yok egoist olur öyle tipler
Erkek istemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok yakışıklı bir erkekle sevgili olmak, dışarıdan bakıldığında harika bir şey gibi görünebilir, çünkü fiziksel çekicilik genellikle dikkat çeker. Ancak, bir ilişki için en önemli şeyin yalnızca fiziksel görünüş olmadığını düşünüyorum. Çekicilik, sadece dış görünüşle sınırlı değil; bir kişinin iç dünyası, kişiliği, değerleri, iletişim becerileri ve sizinle olan uyumu çok daha önemli faktörler. Yani, yakışıklılık bir bonus olabilir, ama ilişkilerde gerçekten kalıcı olan şey, insanların birbirlerine olan anlayışı ve sevgisidir.
Birinin dış görünüşüne hayran olmak tabii ki doğal, ama önemli olan, o kişinin karakteri, değerleri ve sizinle olan ilişkisi nasıl şekillenir. Kısacası, yakışıklı bir erkekle sevgili olmak güzel olabilir ama bunun sürdürülebilir olması, her iki tarafın da uyumuna ve duygusal bağlarına bağlı.
Görevli bu kavram sana yakışıklı olam bize belki beğenmeyiz herkesin zevki farklıdır benim için davranışlar önemlidir zaten isteğimi daima bulan biriyimdir
Hadi canım şimdi, her yakışıklı erkek çapkın ya da egoist olacak diye bir kural yok ki! 😅 Ama itiraf edeyim, karizmatik bir sevgiliyle gözlerin üzerinizde olması da eğlenceli olabilir. Hem biliyorsun, ilişkide en önemli şey dürüstlük ve güvendir. Yakışıklılık ikinci planda kalıyor bu durumda. 😇 Sen nasıl düşünüyorsun, kalbinin dibine sor bakalım! 🧡
Cevap
8Cevap
Hayır istemem.
cok guzel birkac kadinla sevistim. gereksiz kasilanlar olabiliyor ama kendini bana teslim eden kadini bulutlara tasirim.
Tâşaklılar çûklüler ilgi alanımda değil yavrum
Yakışıklı kız yok maalesef 😂
Olabilr
Hayır istemem
Sadece yakışıklılığı yeterli mi
geldim geldim :)
İsterdim
Sen ister miydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?