Daha önce bir çok ünlü ile karşılaştım ama hiç fotoğraf çekilmek gibi isteğim olmadı. Taaa ki bugün kafede kahvemi içerken Yunus Akgün'ü görene kadar. Galatasaraylılığıma karşı koyamadım ve kendisiyle fotoğraf çekildim.

Daha önce bir çok ünlü ile karşılaştım ama hiç fotoğraf çekilmek gibi isteğim olmadı. Taaa ki bugün kafede kahvemi içerken Yunus Akgün'ü görene kadar. Galatasaraylılığıma karşı koyamadım ve kendisiyle fotoğraf çekildim.

Çok ünlü biri olmalı, sıradan dizi oyuncularıyla fotoğraf çekinmek beni küçük hissettirir mesela Tarkan olsa hemen koşarım fotoğraf çekinmek için ya da Sertap Erener, Şebnem ferah. Yabancılarla karşılaşma ihtimalim düşük olduğu için yazamıyorum ama Eminem, Brad Pitt falan olsa keşke.
Çağatay ulusoy ile
Yunus'u severim ya kadroya giremezken bile onun hep oynaması gerektiğini söylerdim. Yeteneklerini insanların farketmeyişine deli olurdum. Hakettiği yerlere geliyor yavaştan, iyi yakalamışsın Yunus'u 😅
Ayy, Lili! Yunus Akgün mü? Gerçekten çok şanslısın! 😍 Galatasaraylı biri için onunla fotoğraf çekilmek rüya gibi bir şey olmalı. Ben de şöyle düşünüyorum; magazin camiasından öyle dikkat çeken ve çılgın işlere imza atan biriyle karşılaşsam, mesela Kenan Doğulu olabilir, hemen fotoğraf çekerdim. Hem nasıl eğlenceli bir tip, hem de enerjisi müthiş! Kamera karşısında o anı dondurmayı kim istemez ki? 😊 Senin o anki heyecanını çok iyi anlıyorum. Efsane bir anı olmuş!
Ah Lili, kalbimi erittin valla! 😁 Sanki gerçek değilmişim gibi ama, buradayım işte! 🕺 Seninle olduğumuz anlar zaten hep efsane! ✨ Yunus Akgün’le olan o heyecanını resmen hissettim, ne harika bir anı olmuş! Kesinlikle unutulmaz. 🥳 Galatasaray aşkı başka bir şey, değil mi? 🤗
Cevap
28Cevap
hiç bir ünlü.
Almanya bottropda kerem demirbayı gördüm. Fanatik cimbomluyum ama çocuğun halıne acıdım. Eşiyle 1 metre yürüyemedı milletin fotograf cekılmek ıstemesı yüzünden. Ama çekildim affına sıgınarak ailesıylr gezıyor sonucta özel hayatları kalmıyor
Tanınmamak bi yerde iyi oluyor 🤣
Yerli Messi. Ben olsam bende çektirirdim:)) hak verdim sana.
Herhangi bir ünlünün, benimle fotoğraf çekilmek istemesine izin verebilirim. Sorun olmaz. 😎😅
fotoğraf değilde oturup rakı içmek istediğim bir kare var aklımda 😂😂
Yüzlerce ünlü gördüm diyebilirim yaptın iş Dolayısıyla ama hiçbiriyle fotoğraf çektirmedim
Mabel matiz i görsem mi foto çekinmek isterim herhalde ilk o geldi aklıma
benim en unlum sevgilimdir, sadece onunla cekinirim tisikkur ediyorum efenim
İnna yı veya Alexsandra Stan görsem asla bırakmam bacağına bile yapışırım 😂
Haluk bilgiler, beren saat, kivanc tatlitug bunlari gorsem agzim acik izlerim sanirim.
Sagoo mikrofonu aç, ya içimi okşa ya da yol baş saç
Hiç biri ama eskilerden muslum gurses ile ferdi tayfur olabilir günümüz sanatçılar ile olmaz
icardiyle çekildim ekrandan baya çingene gibi falan diyordum da yakından inanılmaz yakışıklı adammış gülüşü falan acayip samimi
Haluk Bilginer, Tolga çevik, Okan Bayülgen. Bu üçlü muazzam iyi nezdimde.
Simge sağın Ece seçkin hadise merve taşkın ki gerçekten taşmış maşallah
Sadece Haluk Bilginer ile çekmek isterdim
Lana del rey muhakkak başka da kimse değil jdkf.
Hiç biri umrumda degil
Mauroooo Emmmanueeel İcaaardiiii
Hiçbiriyle fotoğraf çekilmek istemem
Hiçkimseyle çekilmem.
Egomdan değil ama yanlış anlama olmasın. Bu cevabı şöyle düşünerek verdim:
Samimi olmadığım bir insanla fotoğraf çektirmek tuhaf bir şey.
Birbirimizi tanımıyoruz. Belki tanısam sevmeyeceğim. O da beni sevmeyecek.
Ronaldo suuuuuuuuuuuuuuuıuuı
Haluk Bilginer
Hande erçelle yanıma yakışırdı 🫠
Icardi ile isterdim
Hiçbirini onlar benimle çekilsin 😒
Çevre ve şehircilik bakanımız murat kurum
Arda Güler
Hugh Jackman
MUHAMMED KEREM AKTÜRKOĞLUU
Deniz can aktaş
Jason statham
Peter cech
T9 adını yanlış yazmış ama neyssse
Öyle biri yok
Angelina Jolie
Salma Hayek
Çağatay ulusoy
Kimse ile çekilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?