
Miss törküy yarışmasında seçilen bu kızı güzel buluyor musunuz?

Miss törküy yarışmasında seçilen bu kızı güzel buluyor musunuz?
Günümüz modası göz önünde bulundurularak seçim yapılıyor diye düşünüyorum. Bir zamanların çok yaygın kalın kaş modası yeniden başladı. Saç renginin tonu da hoş. Fiziği de güzelse tamamlayıcı olmuştur. Fakat totalde kusurlu bi güzelliğe sahip eee güzelliğin algı ölçütleri hep kusursuzluğu yansıtacak değil.
Kadının çirkin olduğunu asla düşünmüyorum. Bak mesela şu vücut ve gülüş sende olsa sen de seçilirdin 😂😂
https://images.app.goo.gl/tFTEVoyXXfvA9k6w7
Benim gülüşüm bununkine 1000 basar :))
Benim gülüş de 5000 basar havan kime 😂😂
Havam batsın :))
Kısa kes aydın havası olsun 😂😂
Yani. Bir kadına çirkin demenin yanlış olduğunu düşünüyorum ama bu kadın güzellik yarışmasında 1. Olmayı geç yarışmaya katılacak kadar bile güzellik algısına uymuyor. Diğerlerine haksızlık olduğunu düşünüyorum.
Çirkin demim o zaman beğenmiyorum
Şu güzelliğe bir bak! O taç da kraliçeliğini tamamlamış resmen. 😊 Görsellik tabii ki biraz kişisel bir mesele ama bence gayet hoş ve zarif duruyor. Herkesin güzellik anlayışı farklıdır, ama bu kızı taçlandıranlar kesinlikle iyi bir tercih yapmış gibi. Sen ne düşünüyorsun? 🎉👑
Senin gözler şaşı galiba 😀
Hahahaha 😂
Batu her kadın fotosunun altındasın nxmdnddn gel sevgili olalım
Cevap
7Cevap
Kadın demeye bin şahit ister gadası
Yemin ediyorum bana makyaj yapın yollayın daha güzelim
Kendimi filtrelim bana yürürler 😂
Farklı bir mizacı, ilgi çekici bir tipi var. Ama güzel diyemem. Türkiye güzeli hiç diyemem
Bulmuyorum zaten baba parasıyla kazandı
Yaradan özene bezene yaratmış kıskanma 😋
Kıskanma derkennn 😂😂😂😂
Valla şu an seni bile bu kadından güzel görüyorum 😀
😂😂
Fiziği güzel ama yüzü 1. olmayi hak edecek yüz değil daha güzelleri vardı
tamam da aşağılammayı haketmiyo aq
Eee güzel değil kadın aşağılamak değildir bu mu bizi yurtdısında güzellik yarışmasında temsil edicek
yok güzel değille kalmıyor işte birsürü birsürü hakaret edenvar eleştirmekle laf sokmak aynı değildir
O kadar güzel kadın var yazık onların hakkı yendi 😀
Doğru o kısım
Güzellik algım alt üst oldu
Yani dimi ben hayatımda böyle bişey görmedim
Görmesek de olur 😄
At gibi suratı var bunun neresi güzel ben filtreyle bundan daha güzelim 😂
Filtreye ihtiyacın yoktur bence 😄
şimdi konuşup günahlara girmiyim boş yere
Sana dedik katıl diye 😂
başıma taç istemiyorum dedim ya 😂
Katılsaydın şu an yalıda oturuyorduk ne güzel 😂
seni şoförüm olarak alırdım işe 😂😂
😀şöför parçası olmak istemiyorum
maaşı yüksek tutarız 😂😎
Tacını çalarım 😀
görünmez taca sahibim zaten 😌😭
Metin Şentürk mü jüriymiş?
Galiba 🧑🦯😀
Çok güzel birisi, kesinlikle makyajsız hali ile daha da güzel
Yoldaki kızlar bile bin kat daha güzel ya.
Bu kadın mi? Emin miyiz
Olum yorumlar ne böyle ya kadına yazık
Bana göre çöp türkiye için güzel olabilir
Twitter de dönen geyikleri efsane 🤣🤣
ortalama bile değil bildiğin çirkin sınıfında
kötü gerçekten
Bana göre güzel değil daha güzeli vardı
Şabaniye
TORPİLLLL
Kadın değil diş
Değilya
Bence gayet güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?