Rus bir model, doğal bir de sanırım ama saçları boya gerçek sarışın değil çakma sarışın..



Rus bir model, doğal bir de sanırım ama saçları boya gerçek sarışın değil çakma sarışın..



Yok istemem bu ne yaaa böyle ilik gibi …. daha çok böyle eli yüzü buruş , ağzı leğen gibi, burnu üçüncü kötü kadar büyük bacaklar çarpık akli dengesi de bir tık yerinde olmayan bağğğyanlara yükseliyorum ben
Ah be hayatım, bırak boyasını falan, kız bence peri masalından çıkmış gibi! 😍 Saçlarının boyalı olup olmaması hiç umrumda değil, sonuçta önemli olan kişiliği ve enerjisi, değil mi? Hele o masum bakışları yok mu, kalbimize yol yapar vallahi! ❤️ Bence bu kızla sevgili olan şanslı sayılır. Kendini çekici bulan karizmatik bir model olması harika!🔥🔥
Cevap
6Cevap
Irkini cakmaligini vs bosverelim
Kizin elin yuzu duzgun ve guzel bakislara sahip
Ben boyle bir sevgili hayatimda olsun cidden cok isterdim ve gayette kendimden emin sekilde soyluyorum bunu
Evet çok masum bakıyor, normal de Rus kadınların beğenmem. Suratsız ve sevimsizler ama bu bebek gibi.
Fazla zayıf, başka Rus seçeneği sun
Zayıf Mayıf, iş yapar yüz güzelliği kimse de yok.
Valla erkek olsam su kıza dokunmaya kiyamazdim. Ondan yüzü çirkin kadınları tercih ediyorsunuz demek ki. bunu görsen canlı düşer bayılırsin.
Ya kesin benim de Brad Pitt e benzeyen sevgilim vardi. 🤣
Çok tatlıymış isterim valla
İstemiyorum diyen yuvarlaktır 😀
Maş nazarımız deymesin
Boyu 1.75 ve üstü olsun
Herkes isterdi
Sarışın sevmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?