Erkan Kolçak Köstendil ve Şebnem Bozoklu Ulan İstanbul dizisinde Karlos ve Yaren rolleriyle Yanarım parçası için bir düet yapmıştı. Dizide o kadar dikkat çekmişti ki diziyi izlemeyenler bile şarkıyı biliyordu.
Şebnem Bozoklu'nun sunduğu Password programına konuk olan Erkan Kolçak Köstendil programda yeniden şarkıyı seslendirdi.
Yaren & Karlos ahh eski yıllar.. İlk günkü gibi. #Password pic.twitter.com/0t6BOGhdZQ
— Deniz TURAL (@DTural) August 13, 2024

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Ben izlemedim. bu şarkıyı da bilmiyorum.
Çok güzeldi ya be.. Çok severdim bu diziyi.. Dinleyelim bakalım tekrardan, "sen bana, aklımla başım arasındaki mesafe kadar yakınsın"...
TV'ler hep boş karakterler ile dolu! Birazda bizim insanlarda beyin yok. Zaten olsa bu halde olmazdık.
Sana katılıyorum
Bu şarkıyı bilmeyen de ne bileyim :D yalan olmasın diziyi izlemedim ama şarkıyı ezbere bilirim
Askerdeyim o dönem her hafta izlerdik çok güzel diziydi ama erken bitti.. özellikle servet amca karakterine bayılırdım
Sonradan görmek değil de tv de izlerken denk gelmiştim. Harika bulmuş ve çok beğenmiştim. Seslerine sağlıkç
Ulan İstanbul dizisini izlemedim ama yanarım şarkısını çok seviyorum.
Ya ben bu çifte hastaydım, gerçekte aşık olsunlar isterdim🤣🤣🤣Şarkıyı da çok severim.
Diziyi izlemedim ama düetlerini severek dinliyorum😊
Erkan bayâ yaşlanmış yaa ( kıyamam) Erkan'ımda Erkanım ahahahah
İlk izledigimde baya haftalarca dilimde kalmıştı walla
Yaa cok guzeldi. Dun gece de izledim gayet guzel ve eglenceliydi. Bayagi keyif aldim izlerken.
Ayn ya
Valla yaa ne diziydi izleye izleye bir hal olduk awq😂😂
saçma sapan bir diziydi şarkıda öyle
Hâlâ ezberimde bu mükemmel şarkı
Ya niye dünyadakiler hariç soru yok yaa
Yaşlandık be Ziyaa.
Dizi çok keyifliydi
İzlemedim ama güzel düet
Bunları çok seviyordum ben ya
Bu ikisinin editlerini izledim sadece..
Ayy nr güzeldi gerçekten
Carlos Erkan Köstengil ' e benziyor o mu yoksa
İzlemedim ama düet keyifli😅
Aga be Markos yaşlanmış
Ben izliyordum. Çok keyif verici bir diziydi
diziyi izlemedim ama bu sahneyi biliyorum
Bu sarkiya bayiliyorm ya
Beyaz show da söyleyememişlerdi 🤣🤣🤣
Yıllar nasıl yaşlandırıyor insanlari
Ben izliyordum en mutlu olduğum yıllardı
İzlemek çok istiyordum o sahneyi ama yoldaydım😪
Okumadilar ki playbek yaptılar
Erhan kolçak kostendil çok iyi ya
Harika bir bölümdü
Güzel bi diziydi
Güzel diziydi
güzel zamanlardı, o günleri özlüyoruz
Ben ben ben
Hiçbir fikrim yok
Of favori şarkımm
yaşlanmışlar
İzlerdim güzeldi
Güzel zamanlardı gerçektenilk günkü gibi
Diziyi izlemedim ama şarkı güzel
Ben izledim
Bu duet superdi
İkisinide tanimam
Ben hiç izlemedim
Ben izlemedim.
Güzel şarkıydı
Çok severdim
Efsane yaa
Me 🙋🏻♀️
Erkan çökmüş
İzlemedim hiç
Ben ben 🥰🥰🥰