Dün akşam gerçekleşen Elle Style Award gecesinde en şık ismi sizce kimdi?
https://x.com/huyde12/status/1797848026192453912?s=46&t=JN3rF8hiK1owhmhfoil1QA
Dün akşam gerçekleşen Elle Style Award gecesinde en şık ismi sizce kimdi?
https://x.com/huyde12/status/1797848026192453912?s=46&t=JN3rF8hiK1owhmhfoil1QA
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence hiç biri değildi.
Hande Erçel, Tuğba Büyüküstün (ama saça bir tık daha özen gösterebilirdi), Sinem Kobal (kırmızı ruj sürmesini beklerdim), Duygu Özarslan (o elbiseye bir Duygu Özarslan topuzu giderdi ama diğer saçıda güzel olmuş) onun dışında gözüme batan yoktu birkaç kız vardı ama isimlerini biliyorum beyaz elbiseli olan çook hoştu adı Dilara Sümbül galiba yeni çıkan genç oyuncularımızdan benden bu kadar onun dışında tabiki hepsi güzel ama yukarıda saydıklarım benim gözüme daha çok hitap etti.
Hande erçel diyorum kızın oyunculuğu kötü olabilir ama fiziği mükemmel.
Konudan bağımsız, elle pişmanlıktir eğer bahsettiğimiz ayakkabı markası ise
Hande üzümlü kekim, dantel severim ona siyah da yakışıyor
ben gitmedim ki 🤷🏻♂️🤷🏻♂️😂🤣
Hande Erçel dışında hepsi hoş giyinmiş
Asıl en bomba giyinen oydu ya ben çok beğendim şahsen zaten güzel bir kadın ama seçtiği parçada gayet şık, saçı makyajı özenilmişti.
Neresi şık bence çok demode
Hiç birini beğenemedim, hepsi silik olmuş
Ayça ayşin turan bayiliyorum
Hepsi çok sıkıcı giyinmiş
Hiçbirini beğenmedim.
Sinem kobal en şıklarıydı
Görsellere bakarak Tuba Büyüküstün diyorum.
Sinem Kobal'ı çok beğendim ♥️
Afra saracogluda katilmistir.
Beyaz tulumlu ve Sinem kobal
Tulum dediğim elbiseymis tulum olsa daha şık olur demetin ki de güzel
Bendim görmedin mi 😂😂😂
Yani birce belkii
İrem helvaciloglu
İzlemedim
Tuba büyüküstün
Sen.
Hülya bingül ve kızı
Handeee