Şarkıcı Kibariye eşinin başka bir kadın ile ilişkisi için "Her erkek yapar." savunmasını yaptı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Şarkıcı Kibariye eşinin başka bir kadın ile ilişkisi için "Her erkek yapar." savunmasını yaptı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Kibariye cahil bir kadın, ezilmeyi kendine müstahak görmüş bir kadın, onun lafını referans almaya gerek yok. Kocasının onu sevmediğini de, beğenmediğini de, başka kadınlara gittiğini de, kendisiyle parası için birlikte olduğunu da, o paraları çar çur ettiğini de biliyor fakat sırf yanında olsun, başında kalsın diye boyun eğiyor. Kadınlar için kötü bir örnek.
Ay asla bunu normalleştiremem en ufak hatasında kapının önünde bulur kendini hiç uğraşamam üzülmem de bana bunu yapan birisinin arkasından ne gereksiz kendi değerleri çizgileri hiç mi yok bu kadının
Cevap
2Cevap
Ablam şunu boynuzlasın bakalım oda her kadın yapar diyecek mi ayrıcı tüm erkeklerede karaktersiz demiş oluyor erkekler fikrini söylesin.
Kibariye nin yorumuna diyecek tek kelime bulamıyorum :/ ben asla affetmem öyle karaktersiz insanları.
İçerde yaşanılanları bilemeyiz bence her erkeğin ufak tefek kaçamaklara ihtiyacı olur dönem dönem.
Her erkek yapa bilir değilde boşasam birini bulamam dese daha doğru olur bence
@murattiii yalan mı be Murat 😂
Evet her erkek yapar ama o kişiyi bence yanında bulundurmaması gerekiyor, Ayrıca saçma bir savunma.
valla bütün erkekler aldatıyor aldatmadım diyen yalancıdır inanmıyorum
Yanlış tek sözü yok ablamın
uzgunum ama dogru dıyor
Erkekler nefsine hakim olamıyor mu
Doğru demiş erkekler yapar
doğru
enayi naber enayi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?