Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Bu z kuşağı kızları sizce de çok güzel değil mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
iyi evet
Yani şuna güzel diyebilmek için biraz daha büyümesi lazım çocuk lan bu daha 😂
Büyüyünce daha da güzel olur eminim
Sen kıskandınmı bu kızı 😂
Kıskanmakla beğenmek aynı şey değil kıskandığım bir kızı neden paylaşayım sence kıskanan biri kıskandığını mı paylaşır yoksa kıskandığını gömmeye mi çalışır? Maksimum daha 10 yaşlarında yani henüz çocuk olduğunu sen kendin dile getirdin biraz mantıklı düşün
Tamam ya kızmana gerek yok
Sen hangi kuşaksın
Y kuşağı
İlgi alanımda değiller.
Evet çekici geliyor
Öyleler ama toksikler.
Evet güzeller fakat saygısız ve simariklar
Cıks
Y kuşağı daha tatlı
Bir y kuşağı olarak teşekkür ederim
Kaç yılından sonra Z oluyodu 😂
2000
İyi yirttik desene
Gençler şanslı
Bu ne ya
Ne ne
Profildeki sen misin
Evet
Deli ediyorsun beni ya 😊