Magazin Çok güzel olup ünlü olmadan ölmek, sizce de çok yazık değil mi? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bataklıkta bir gül olarak yaşlanıp ölmek.😔😂 Güncellemeler+1 yıl İşsiz kaldım kafa buluyorum arkadaşlar. Lütfen duyar kasmayın. Çok güzel olup ünlü olmadan ölmek, sizce de çok yazık değil mi? Cevapla Güzellik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Magazin konusunda 7,7b cevap paylaştı. Bence değil güzellik önemli değil 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ama biz güzel insanlar çevremizi süsleriz, yüzümüze bakan insanların içi açılır. Hiç görülmeden solup giden güzelliğe yazık olur.
SofiaSayman Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 89% +1 yıl ünlü olmak ne yaa düşük IQ’lü insanların max vizyonu… 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kafa buluyorum kanka, takılma. Yorumla
Canselllqx Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Herkes ölecek ünsüzde olsan ünlüde olsan bir zaman sonra unutulmaya mahkumsun 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ünlü olursan diğer insanlar gibi yaşayamazsın sürekli peşinde birileri olur nefes aldırmazlar o yüzden halktan kendini soyutlaman gerekir 0 0 Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Twitter’a gir, soyun yavrum 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Öyle değil. Bir de onlar ünlü değil başka bir şey. Yorumla Oluştur +1 yıl Kadın cinsiyetinin ünlü olabilmek için çok fazla alternatifi yok kanka, şarkıcı değilsen soyunacaksın Yorumla
Diyarbakirli_mavis21 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Sen misin o 🤔😏 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Tanıyor musun beni, yoksa farkında olmadan ünlü falan mı oldum. Yorumla Diyarbakirli_mavis21 +1 yıl Haha 😂 yok be seni hiç gormedşm ki..😂🤦 Anlattığın kişi sn misin yani kendinden mi bahsediyorsun sen 🤦 Yorumla
Sebelep Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl tam tersine :d 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla Sebelep +1 yıl ünlü olunca her şey güzel mi olacak sence?huzur daha önemli gibi Yorumla Soran +1 yıl O zaman da çevremde bir sürü avcı olacak gerçi. Yorumla Sebelep +1 yıl boş ver gereksiz kalabalığa gerek yok :Dünlü olacka kadar güzel mi olduğunu düşünüyorsun. Yorumla Soran +1 yıl Evet... Yorumla Sebelep +1 yıl yaşın kaç? ne iş yapıyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Garsonluk, kasiyerlik gibi ayak işleri yaptım bir süre. Bir hafta önce işten çıkmak zorunda kaldım çalışma şartları çok zorluyordu. Ben de ünlü olma hayalleri kurmaya başladım. Nasıl olsa zaten olmayacak😂😂😂😭😭😭 Yorumla Sebelep +1 yıl öyle deme. bir çok ünlü bahsettiğin "ayak işleri" yaparken keşfedildi. hayat ne gösterir bilemezsin.:) hayallerin gerçekleşir umarım Yorumla
Benibirdahadoğurma Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Foto gelir mi boydan 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Hayır dostum. Fakir olduğum için güzel giysilerim yok ama ünlü olsaydım ortalığı yıkardım. Yorumla Soran +1 yıl 😭😭😭 Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Maddi durumunu sormadım ki Yorumla Soran +1 yıl Biliyorum işte güzel giyinemiyorum. Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Benim için problem değil Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence değil güzellik önemli değil
Ama biz güzel insanlar çevremizi süsleriz, yüzümüze bakan insanların içi açılır. Hiç görülmeden solup giden güzelliğe yazık olur.
ünlü olmak ne yaa düşük IQ’lü insanların max vizyonu…
Kafa buluyorum kanka, takılma.
Herkes ölecek ünsüzde olsan ünlüde olsan bir zaman sonra unutulmaya mahkumsun
Ünlü olursan diğer insanlar gibi yaşayamazsın sürekli peşinde birileri olur nefes aldırmazlar o yüzden halktan kendini soyutlaman gerekir
Twitter’a gir, soyun yavrum
Öyle değil. Bir de onlar ünlü değil başka bir şey.
Kadın cinsiyetinin ünlü olabilmek için çok fazla alternatifi yok kanka, şarkıcı değilsen soyunacaksın
O yüxden mi gizlisin ndkfk
Sen misin o 🤔😏
Tanıyor musun beni, yoksa farkında olmadan ünlü falan mı oldum.
Haha 😂 yok be seni hiç gormedşm ki..😂🤦
Anlattığın kişi sn misin yani kendinden mi bahsediyorsun sen 🤦
tam tersine :d
Neden
ünlü olunca her şey güzel mi olacak sence?
huzur daha önemli gibi
O zaman da çevremde bir sürü avcı olacak gerçi.
boş ver gereksiz kalabalığa gerek yok :D
ünlü olacka kadar güzel mi olduğunu düşünüyorsun.
Evet...
yaşın kaç? ne iş yapıyorsun?
Garsonluk, kasiyerlik gibi ayak işleri yaptım bir süre. Bir hafta önce işten çıkmak zorunda kaldım çalışma şartları çok zorluyordu. Ben de ünlü olma hayalleri kurmaya başladım. Nasıl olsa zaten olmayacak😂😂😂😭😭😭
öyle deme. bir çok ünlü bahsettiğin "ayak işleri" yaparken keşfedildi. hayat ne gösterir bilemezsin.
:) hayallerin gerçekleşir umarım
Foto gelir mi boydan
Hayır dostum. Fakir olduğum için güzel giysilerim yok ama ünlü olsaydım ortalığı yıkardım.
😭😭😭
Maddi durumunu sormadım ki
Biliyorum işte güzel giyinemiyorum.
Benim için problem değil
Yazık değil