Hangisi daha güzel? Hangisini daha güzel buluyorsunuz?
Gigi Hadid ve Bella Hadid
Kendall Jenner ve Kylie Jenner
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisi daha güzel? Hangisini daha güzel buluyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Esasen her iki kardeşlerde gayet iyiler. gadas
Kendall Jenner ve Kylie Jenner
Kendall Jenner biraz daha tatlı sevimli geliyor bana.
Jennerlar her şeyi kaos ve prime dönüştürüyor ve taylor-kanye olayından sonra jennar (kardashian) kardeşlere ayrı bir gıcık oldum
Jenner kardeşler tabi de neden bu kadar kotu çıkmışlar fotoda
eski halleri çünkü 2016
Farkındayım para herşeyin anahtarı gerçekten
Bu puanı Gigi ye verdim 😁
Kendal ve Bella ikisi de cok guzel hatunlar ya
Pek secemedim
Niye?
İkisinin de kendine has ayrı güzellikleri var bence
sevimli geliyor bana.
Hadid kardeşleri daha güzel buluyorum.
Jennerlar bı bana mı itici geliyor
Kendall Jenner ve Kylie Jenner
Hepside muhteşem bence.. Secemedim çünkü
Jenner kardeşler
Gigi Hadid ve Bella Hadid
Gigi hadid ve Bella Hadid
Gigi Hadid ve Bella Hadid
Ah benim bu cahilliğim.
Jenner kardeşler
Herkesin kendi kardeşi daha güzel
İkisi de birbirinden kötü
Hadidler Allah vergisi güzeller
Jenner kardeşler..
Hadid kardeşler tabi kişi.
gigi hariç hepsi estetik güzeli
hadid
Hiçbiri bence.
Hadid kardeşler
Jenner kardeşler.
Jenner kardeşler
Jennerr
Jennerler tabiki☄️
B şıkkı
Kylie
janner tabiki
Bella