Teoman yine bildiğimiz gibi 😂 Çarpıcı açıklamalar yapmaya, sıra dışı tavırlarıyla gündem olmaya devam ediyor. 2024 planlarını açıklayan Teoman, "2024'le ilgili çok iyi planlarım var. Sigarayı azaltacağım, bırakmayacağım. Az çalışacağım, spor yapacağım, bol bol eğleneceğim" dedi. Çok cool değil mi? 😎 Sizin 2024 için ne gibi planlarınız var?
Teoman: "2024'le ilgili çok iyi planlarım var. Sigarayı azaltacağım, bırakmayacağım. Az çalışacağım, spor yapacağım, bol bol eğleneceğim." pic.twitter.com/C6XcMGN6nw
— Boşuna Tıklama (@bosunatiklama) January 2, 2024
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Planım mutlu olmak sadece..
Kendimi geliştirmek , biraz daha umursamaz olmak , bir şeyleri kafaya takmayı bırakıp kendimi daha çok sevip haketmeyen insanlara değer vermemek... Hadi bakalım başarılar dilerim kendime 💜
Planım yok. Ben yeni yıla girerken değil yeni yaşıma girerken plan yaparım. Yeni yıl sıradandır ama yeni yaş öyle değil çünkü sadece bana ait.
evet var
https://www.youtube.com/embed/AwJjYn81TTwHer anımın kıymetini bilerek yaşamaya ve geleceğim için yatırım yapmayı artırmayı hedefliyorum altın olur borsa olur vss
bırakacağım diyemiyor çünkü bırakacağım dediklerini bırakmadığını herkes gördü, en son müziği bırakıyorum demişti sonrasını gördük
1 aylık yıllık iznim var ondan sonra iş için Güney Koreye gitmem gerekiyor ondan sonrasına bakarız artık.
Teoman akrep burcu ama bence kesinlikle yükseleni yay burcu 😂benim gibi hiçbir şeyi umursamıyor💅🏻
Umursamaz mutlu huzurlu olmak istiyorum artik
Teoman sigarayı ve serseriliği bırakırsa ülke adına umutlarım tükenir
Ben ergenken teoman ergendi. Ben yaşlandım bu hala ergen :D :D
keşke bizde bunu yapabilsek
ama mecburiyetler
çok çalışıp az dinleniyoruz :)
Yatacağım. Ülke gezmeyi düşünüyorum bu sene. Fransa’ya gitmek planlarım arasında
Bir albüm çıkartıp piyasada ismimi duyurup insanları kulüpte eğlenirken dans ederek şarkılarımı söyleteceğim.
Hedeflerime adım adım..
Adam zaten gelişi güzel yaşıyor
Yok planım akışına yaşamak istiyorum
Teoman her zamanki gibi çok tatlı ve doğal 😂
Planım hedefsizlik benim ya. ☺️
Plansızım hayat karşıma ne çıkarsa artık
ehliyet alayım bi zahmet artık ya
Çok doğru demiş mantıklı
Aynı ben gibi ama ben çalışkan tipiyim
Benimde buna benzer planlarım var
Plan falan yok bam bam bam
Teoman benim gibi sbdb
bu teoman kim ve gereksiz mi konuşur hep
az önce teoman olduğumu öğrendim
Kararlarının arkasında disiplinli ciddiyet sahibi bir insan olmak
Mental sağlığımı kaybetmemek
Ne guzelmis yok simdilik
Teoman pekte örnek alınacak sanatcı değil.
8 yıldır yapıpta uygulamadığımız planlar
Ben gene işe gidicem mk
bu adam cok dogal ve samimi.
ne kadar da ben :d
hiçbir planım yok
Degisim
daha çok çalışmak
Teoman idölüm ya 😂
😃😃
Çok yaşlanmış be..
Sadece okul
He teoamn he bırakırsin
Bu ıyı plan mı🤪😀
Aferimm
Acayip sitelere girmicem inşallahbir daha
Kendimi toparlamak doğru kararlar vermek
Plansiz yasiyom
Terfi almak.
Teo adamdir
Teoman adamsın
Müzik yapacağım
Hala sigara içiyorun
Napim