Bir dönemin vazgeçilmez show programı olan Beyaz Show 2018 yılında sona ermişti. Şimdi ise Acun Ilıcalı katıldığı bir programda ‘’Beyaz Show yılbaşında olacak. Bu ülkenin Beyaz Show'a ihtiyacı var’’ diyerek açıklamada bulundu.

Bir dönemin vazgeçilmez show programı olan Beyaz Show 2018 yılında sona ermişti. Şimdi ise Acun Ilıcalı katıldığı bir programda ‘’Beyaz Show yılbaşında olacak. Bu ülkenin Beyaz Show'a ihtiyacı var’’ diyerek açıklamada bulundu.

Beyaz showu ben de ara sıra takip ederdim. Yıllarca bu ülke de KANAL D ekranlarında severek ve ilgiyle izlenmiş bir program. Geri başlayacak olmasına sevindim. Bu arada şovmen ve komedyen olduğunu sanan bir çok kişiden daha iyi bir sunucu , komedyen ve şovmendir . Beyazıt Öztürkü severim. Bana sempatik , mütevazi ve iyi bir insan gibi geliyor. İnşallah ileri de beni yanıltmaz.
İzlemezdim zaten izlemiyorum hiç. beni sarmıyor ayrıca tv bile izlemiyorum zaten.. sadece youtube da denk geldiğim sevdiğim kanlara bakıyorum o kadar.. bunun dışında hiç bakmıyorum özellikle de türk dizileri programlarından da bıktım.. o ses falan izlerdim eskiden veya survivor ama onlar da sıkıcı geliyor.. sırf reyting için boş boş aynı programları yapıyorlar
Beyaz show eski beyaz show olmaz. Önceki keyfi vermez. Çünkü artık yayınlandığı cuma geceleri eski cuma geceleri gibi değil. İnsanlardaki eski neşe yok. İnsanlarımız yorgun, insanlarımız mutsuz.
Benim neslim bunu pek izlememiş ben de hiç izlemezdim. Yeniden yayınlanırsa sadece sevdiğim şarkıcı konuk vs gelirse izlerim o kadar. O da youtubeden kesidi
Cevap
30Cevap
Evet ama o tadı verebilcek mi acaba eskiler eskiden güzeldi , kimsenin hayatı o yıllardaki gibi değil maalesef
Maalesef öyle ya ama ben yine de sevindim bu habere gerçek olursa eğerr
Adam iki kelime etti diye piyasadan sildiler. Neymiş efendim, terörist üyesini Tv'de konuşturmusta, niye araya girmemişte bla bla bla..
Özledim ben ya, hâlâ ara sıra açar izlerim bazı kısımlarını. Yılbaşından sonra, tekrarı izleyebilirim sanırım.
özlemedim gelmese de olur eski tadı yok o beyaz showların biz çocukken güzeldi sadece
Cuma beyaz show, cumartesi zaga gecesiydi hey gidi günler bee. Tabi izleyeceğim özledik 😍
Hiçbir şey eskisinin yerini tutmaz. Eskiden güzeldi. İnsanlar değişiyor.
Gece yayınlanan hiçbir program beni ilgilendirmiyor 🙄
Hele şükür.
İzleyemezsem bile kayıt alıcam.
Belki 1 gün sonra.
Ben özledim valla. Keşke 2012 senesi geri gelse. En güzel bölümler o zamanlardı
Uni zamaninda cok gittim tavsiye ederim eglencelidir.
Seviyorum bu yaşların mizah anlayışını.
İzlerim.
Bu zamana kadar hiç izlemedim kesitlere baktım sadece
Hiç dikkatli bir şekilde izlemedim. Yine izlemem.
Beyaz ve Canan Erçetin atışmaları müktü ya şifşdşdzllzşf
2. Beyazıt dönemi başlıyor 😄
İzlicm bı aksilik olmazsa
Ay sonunda... izlerim tabi.. bide okan Bayülken şov çıksa öfff🤌
İkinci bir ibo show vakası olarak kısa sürede son bulacağını düşünüyorum. Devir değişti maalesef
Ozlenmez mi böyle moral yükseltici programlara ihtiyaç var
Hayir.. ben bu adami hic sevmiorm ya.. nasi seviyolar onu da anlamiorm cok garip bi durum
Sen beyaza kurban ol
Ya bana ne senin zevkinin asiriligindan ya. Sen git kurban ol cok seviyosan. Akla bak.
Hadi canım gerçekten mi, bu bugün duyduğum en güzel haber severek izlerdik bitmesine çok üzülmüştük
Ben çok severdim çok sevindim bu habere
Hiç sevmem bu Adamı
Çok mutlu oldum bu habere, mutlaka izlerim
Eski tadı vermez artık sanmıyorum
Bilemiyorum, uzun zaman oldu televizyon izlemeyeli
İzlemiyorum izlemeye başlayacağımı da sanmam
Daha iyileri var mesela Jimmy Fallon gibi
Beyaz şovu değil 2010da cuma akşamını özlediniz, aynı tadı vermeyecek
Bu habere çok sevindim
Seyirci götürmeyi özledim 🥲
Evet izleyeceğim
Çok severdim mutlaka izleyeceğim
Çok güzel bir programdı ya izleyeceğim
Yemin ederim ki görünce miydem bulanıyor
Valla mı? Çok özledim ya 😃 dönsün.
Eski tadinda olmayacagi gercek.
İzleyeceğimi sanmıyorum
Buda bumerang gibi gidip gidip geliyo
Tek bölüm ve banttan sanırım
Beyaz show severdim. Baslarsa izlerim.
Eski tadı olmicak bence
Evet izlicem...
Eskiden daha güzeldi. Belki biraz izlerim.
İzlerdim belki bilmiyorum
bence kabak tadı verdi
Sararsa izlerim
Hayir sevmiyorum bu adami.
Eskisi gibi olmaz bence.
İzlemiyorum
Hayır
Belki izlerim
Tvde değildir kesin
Eskisi gibi olmaz
izlemeyeceğim
Geçti bence olayı
Çok komik. İzlenilir.
Kaçırmam
İzlerim
Bilmem belki
valla çok özledik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?