Danla Biliç'in adını verek mekanlara giren Aslı'nın sosyal medyada Danla'yla geçen dialoğu çok sempatikti.
Danla şöyle de bir açıklama yapmış: "Aslı kim diye soranlar için ben de tanımıyorum. Aslı düzenli olarak bir mekana girmeyince ben Danla Bilic'in kuzeniyim deyip bir şekilde içeri giriyor sonra da bana "İnandılar ooo" diye haber veriyor. Sanal kuzenim işte tanışın."
Benim de isim vererek hava atmışlığım olmuştur ama hiç bir ayrıcalık kazanmadım 😅

Sizin böyle isim vererek ayrıcalık kazandığınız bir anınız var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
böyle bir anım yok
Dertlere bak yav, İstanbul’un göbeğinde süren rahat yaşantımın hiçbir zerresinde bir mekana girmek için yalvarmadım ya. Yeni nesille alakası yok toptan birkaç neslin bu “görmemiş görgürsüzlüğü” mide bulandırıyor
Bilmedigim bir isim salliyorum. Mesela diyelim ki mekana gittim. Kapida sorun cikti. Ali Beyle bugun burada randevumuz vardi gelemeyecegimi haber verin o zaman kendisine diyorum. Genelde ise yariyor. 😂😂
Danla Biliç'in kuzeniyim diye bir mekana girme ihtiyacı duyacağıma hiç girmemeyi tercih ederim...
Ben ne yapayım acaba. Erkek arkadaşına bar yaptim avize yaptım sehpa yaptım. İnşirah bebek kahvesinde kahvalti yapmışlıgimiz var. Danla nin evine keza cok ürün yaptim , sandalye yaptım. Biz napalim?
Bizzat poyrazdan havadisleri benden almışlığı var ara ara. Dedikodu bile yapardik 😂😂😂
Peki aslının Danla'yı etiketleyip zor anımda yanımdasın falan filan diye Damla ile iletişimim oldu bakıııııın dercesine ezikçe davranışı kdödlfkf
Dan la mı isme bak 😁😁😁 nüfus memuru hatası degilse çok saçma
İsim vererek gireceğim mekanda ne işim var. Gerek var mı böyle şeylere bilmıyorum gerçekten.
Danla Biliçin adını kullanacağıma o mekana girmem la :D
Kimsenin adını vermem ne gerek var. Çevremde kendi işimi çözebiliyorum zaten
🤭🤭🤭🤭
Bu kız muhtemelen 18 yaş altı ve danla bunun alkollü ortama girmesini destekliyor.
Antipatik.
tartışılacak konu kadının yalan söylemesi, anı değil. yalancılık bile normal oldu. kendinize gelin.
Recep Tayyip Erdoğan babamın amcası olur bi bakıma dedem sayılır
Ak partiden eski bakan akrabam var diyeceğim.(Maalesef bu doğru)
hahahahahahahah olaya bak mk. Yok sanal kuzi
kendi ismim yeter bir mekana girmek için
Yok o kadar işsiz biri değilim
Danla Bilici tanımıyorum.
Babamın muhtar olmasi 😂
Ünlü biri neden sıradan birine yardım etsin ki
Herkes ergen
Olmadı
Yok öyle bir anım
Güzel bir taktik 🙂
Danla Biliç kim?
Saçma sapan iş