Bence doğru olanı yapmış zaten tehdit eden birisi hayran değil sadece kötü toksik bir insandır. ben de öyle yapardım ama umursamazdım zaten yani beni kimse tehdit edemez ederse bile karşılığını alırdı zaten.. bunun haricinde canımı çok sıkan olursa da ben de aynı şekilde zaten şikayette bulunurdum mutlaka..
Tehdit etmek normal bir şey değil. Tehdit, kişiye alenen yapacaklarını anlatmaktır. Ve bu da kabul edilemez. O yüzden, burada kişiyi alenen tehditten bile dava edebilir. şu an tüm hukuki haklar, tehdit edilenin yanında.
İyi yapmış tehditlere boyun eğmeyin ne kadar zorla güzellik uzmanı varsa hepsinin temelinden çatısına kadar çivi çakayım 🤬sizden zayıf olan kadına kıza tehdit etmek zorbalık yapmak sizi erkek yapmıyor cani ruhlu embesil yapıyor sadece her türlü şantajcının...