Caner Topçu, bir röportajında Kanal D'de yayınlanan “Dönence” dizisindeki başrol arkadaşı Sümeyye Aydoğan için “Biz Duy Beni’de şey diyorduk Sümeyye ile, biz bu işten sonra beraber partner olmalıyız” dedi.
Röportajı yapan Hakan Gence ise “Ve Rabia öldü” yorumunu yaptı.
Rabia Soytürk ise bu röportajın ardından sosyal medyasından göndermeli bir paylaşım yaptı.
Siz ne düşünüyorsunuz? Caner'in yaptığı açıklama eski rol arkadaşını kıracak nitelikte mi? Yoksa Rabia biraz abartmış mı?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kadın haklı tabi ki de
Cevap vermek icin sacmalamis iste ama cok da tinn yani onlarin derdi bizleri niye geriyor ne merakli bir milletik sokakta siradan gezen insanlar bunlarin dedikodusunu yapiyor
İyi de adam yanlış anlaşılacak bir şey dememiş ki. Olayın perde arkası başka olabilir. Çünkü bu açıklama için denecek bir cümle değil terbiye yoksunu.
Burada tepki gösterilecek bir şey göremedim. Rabia olayı abartmış
Ne yapsim gundemde olacak estetikte pek yaramamis gundemde kalmasina
Başka bir rol arkadaşıyla başka bir projede partner olmak isteyebilir bunda alınacak bir şey yok.
Rabia ya ayıp etmişler ama Rabia da biraz sert çıkışmış. Boğa mıdır nedir 😂😂
Bişey dememiş ki Sümeyye ile daha çok yakışıyor Caner. Rabia abartmış sanki
kavga var desene en sevdiğim 😂
Bahisler kime yatıyor
@DreamGhosters çekirdek patlamış mısır benden 😂
İçeceklerde benden o zaman 😂
Nereyi kaçırdım ben, terbiyesizlik konunun neresinde ki..
Yesinler birbirlerini gundemde kalmak icin bizim saflar da bunu konusur. d
Bence rabia saçmalamış ona herhangi kırıcı bişey söylememiş zaten Sümeyye ilerde partner olmak isteyebilirler ki iyi de oldu
Rabia Soytürk
Herkes tüm olaylrara bilirse Rabia haklı olduğunu biliyor zaten
Bence aralarında başka bir şey olmuş yoksa neden bu kadar sert çıkışsın ki? Ya da Rabia pek akıllı değildir. Caner'in yerinde olsam dava açarım.
Rabia Sümeyye denen kızdan daha güzel
Bu kızı hiç sevmiyorum itici
Söylediğin de ne gibi bir sorun var bence yok
terbiyelik bisey yok abartmıs
Caner saygısızlık yapmış
Rabia
Yeni yetmeler işte
Yerli elit bacimizin arkasindayim net
karaca hatun haklı
Abartmış bence
Rabia haklı bence
3 ü de K şar