Teoman, "Menajerim bana harçlık verir onu harcarım, parayla ilişkim yok" dedi. Peki sizin parayla ilişkiniz nasıl?

Ünlü rockçı Teoman, Bebek'te görüntülendi. Daha önce, "EYT bana da vurdu" diyen Teoman, gazetecilerin "İlk emekli maaşınızı alabildiniz mi?" sorusuna, "Bilmiyorum açıkçası. Menajerim bana harçlık verir ben onu harcarım. Parayla pek bir ilişkim yok" yanıtını verdi. Peki sizin parayla ilişkiniz nasıldır? Siz de Teoman gibi misiniz?

Teoman, Menajerim bana harçlık verir onu harcarım, parayla ilişkim yok dedi. Peki sizin parayla ilişkiniz nasıl?
Teoman, "Menajerim bana harçlık verir onu harcarım, parayla ilişkim yok" dedi. Peki sizin parayla ilişkiniz nasıl?
Cevapla