Yorumlar eleştiri yapmak için yapılmış cahil dolu adam sola bakıyor sizin mahalle arasında 10 tl lik berbere gitmiyor bi tarafı düz çıkmış sola bakmasa eşit kesmiş
Ben beyaz tişört giymekten çekiniyorum bazen adamın yaptığı tarza bak jfjfj
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gündeme gelmek için maymundan beter tiplere giriyorlar. Devirleri geçtikçe saçmalıyorlar. Mehmet Ali Erbil bundan daha beter durumda. Tiktokta soytarılık yapıp para dileniyor
Çok kötü olmuş belirli bi yastan sonra demekki insan arayış içine giriyor gençken yapsa neyse Dersim'de bu ne abi Okan Bayülgeni severim ama hiç olmamış
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Hayır yapmam bu arada Thor filminde ki jeff goldbluma benzemiş
https://www.youtube.com/embed/aesCt2eZ4UsÜmit Davala'nın 2002 Dünya Kupası saçı değil mi bu :)
Akilsiz bir adam degil. Etki tepki meselelerini iyi bilir. Gundemde olmak ve konusulmak icin iyi yontem secmis.
Ben asla yapmam
Komançi, Apaçi geçtim bunları berber kötü işçilik yapmış.
Bir filmin rolü içinde kestirmiş olabilir. Mad Max 4'mü geliyor acaba 😂
Kafana göre takıl der gibi bir stil olmuş buya 😂 millet de ne yapacağını şaşırdı artık 🤣
Ben de Okan’ı severim ama olmamış.
Abi hiç mi arkadaşın yoktu, kimse söylemedi mi bu ne diye 😄
Çok kötü. Çimleri düzgün biçilmemiş bahçeye benzemiş.
boş vaktinizi kitap okumakla felan değerlendirin. adamın derdi sizi germesin
Narkoz verip keserlerse bilemem, aklım başımdayken mümkün değil
Sonuçta kendisini konuşturdu mu evet. 😄
Beğenmedim orası ayrı mesele.
Onca kisinin saçına laf ettikten sonra yaptıgım saç şekli 😂
ortadoğuda at gözlüğünü çıkarmanız lazım yorum yapmanız için
Yakışan kişiler gördüm ama Okan'a olmamış. Kendisi yakıltırmış demek ki sorun yok
Zevk ama bence uzun zamandır gündemde değildi al sana gündem
Amacım dikkat çekmek olmadı hiç.
Tercih meselesi kişiyi bağlar.
Yeni nesil Arizona kerkele sitili best model of the tırt.
Kimin ne dediği de çok umrunda değil zaten. O kendine yakıştırmışsa gerisi kuru gürültü.
2k nın başlarında ense bıraktıktan sonra moda olan amerikan kafa stili işte zamanında çok modaydı
Gayet eski 2000 - 2010 yıllarını anımsatmış ben beğendim
Yorumlar eleştiri yapmak için yapılmış cahil dolu adam sola bakıyor sizin mahalle arasında 10 tl lik berbere gitmiyor bi tarafı düz çıkmış sola bakmasa eşit kesmiş
Adamın zekasına karakterine hayranım. Iyyykk dedim fotografı görünce 🙄
Hayatta yapmam yıllar önce ümit davala yapmıstı Okan Bayülken mıstırspak gibi olmuş ya
Ben şu anki ben olarak yapmam, ama ben Okan Bayülgen olsaydım muhtemelen yapardım 😉
Bu adamın hali tavrı bir bana itici geliyor sanırım, çok kinci buluyorum bunu 🙄
Su sanatcilarin kiyafetine saçına sasirmaktan vaz mi gecsek bunlar halktan degiller
Şaşırmıyorum şöhret için çok şey yaparlar onlar.
Şu an yapmaya gidiyordum, sen uyardın diye vazgeçtim. Ne anlatıyorsun sen çılgın bakire
Ben beyaz tişört giymekten çekiniyorum bazen adamın yaptığı tarza bak jfjfj
Gündeme gelmek için maymundan beter tiplere giriyorlar. Devirleri geçtikçe saçmalıyorlar. Mehmet Ali Erbil bundan daha beter durumda. Tiktokta soytarılık yapıp para dileniyor
Çok kötü olmuş belirli bi yastan sonra demekki insan arayış içine giriyor gençken yapsa neyse Dersim'de bu ne abi
Okan Bayülgeni severim ama hiç olmamış
Manga klibindeki karaktere benzemiş bea 🤭
https://youtu. be/M-rZ3602Lm8
https://youtu.be/M-rZ3602Lm8
Ya koptum allah seni ne yapmasın emi😅😆😆😆
Napmasın mümkünse bisey yapmasın.
Zaten yaptıkça yapıyor şu sıralar.
Bizimde kaldıracagımız bir kapasite var neticede 🤭
Allah iyiliğini versin tamam korkma
Acılara korkmuyor yürüyorum.
🤪
Bir aralar hoca adayı olma yolunda ilerliyordu ama belliki tekrar satanizme geri dönmüş. 😂🤣🤪
Bi ara fenomenleri populer kulturculeri yerden yere vuruyodu :D kendisi ojlardan beter olmus
Yaşından başından Utan
Ünlüler de var bu tarz şeyler
Ne gerek var gereksiz hareketler
Bu ne be insanlarda gundem olacağım diye saçma sapan işler yapiyor.
Anneannemin dediği gibi insanlar ne yapacağını şaşırttı ahshhdndn
kendini cirkinlestirmek icin ne gerekiyorsa yapmis
zaten cirkin birisi daha da kotu olmus
Bu adamın ne kendisini ne programını hiç birşeyini sevmiyorum itici bir adam !
Millete laf söylemekten buralara nasıl geldi. Büyük konuşmuş hep
Gundem olmak istemis belliki
Andropoz etkileri bunlar sanırım
BANA MI DEDIN_ERCÜMENT ÇÖZER
Ümit davala modeli geçeli 20 sene oldu..
Ümit davala sen misin abi
İlgisiz kaldı sanırım ilgi çekmeye çalışıyor
Çok kötü. Tanıyamadım adamı ilk başta.
Zaten kesememişler düzgün
bence gayet iyi olmuş
zaten kırıktı
iyice sıyırmış
az daha uzun olsa okey derdim
Okan beni hiç şaşırtmaz aykırıbir ruh
Ümit davalanın meşur saçı gibi olmuş. Yakışmamış
Stoch aklıma geldi. Vay beee
kuafor iyi kesememis bence
Çekinmiyor ne güzel :)
Raul meırelese dönmüş
Tipi olmayanların dikkat çekme yolu
Gözlerim kanıyor
Ümit davala vardı bir zamanlar
O da ayrı bir dengesiz sevmem bu adamı
Allah affetsin ama pek bi kötü olmuş 😅
ahahaha kiminle dalga geçmiş bu akıllı deli 😂