Bergüzar Korel, deprem bölgesindeki oy tercihleri için yapılan yorumlara sitem etti. Yapılan yardımın hesabı soracak insanlar değiliz dedi, haklı değil mi?

Bergüzar Korel, seçim sonrası deprem bölgesindeki oylara göre yardım yapılmasın diyenler için bir açıklama yaptı. Korel açıklamasında şu ifadeleri kullandı.
"Deprem bölgelerinden gelen sonuçlar hakkında yazılanlar tam da eleştirilen zihniyetin ta kendisi. Bu yazılanları her şeyini kaybetmiş insanlar okuyor… Yapılan yardımların ve dayanışmanın hesabını soracak, böbürlenecek insanlar değiliz biz."

Bergüzar Korel, deprem bölgesindeki oy tercihleri için yapılan yorumlara sitem etti. Yapılan yardımın hesabı soracak insanlar değiliz dedi, haklı değil mi?
Bergüzar Korel, deprem bölgesindeki oy tercihleri için yapılan yorumlara sitem etti. Yapılan yardımın hesabı soracak insanlar değiliz dedi, haklı değil mi?
Cevapla