Başarılı popçu Edis, giyimiyle sosyal medyanın diline düştü. Siz nasıl buldunuz?

Başarılı popçu Edis, giyimiyle sosyal medyanın diline düştü. Siz nasıl buldunuz?

Edis yakışıklı bir ara eskiden hayrandım artık pek değil eskiden memleketimdeyken İzmir'de doğum günümdu doğum gunumde konsere gittim onun denk gelmişti ilk defa konser e giderken ve doğum günüm ve ilk önde izledim çok heyecanlıydım ya ne gündü be anı olarak kaldı bende
Tarz yapmaya çalışırken garip bir şey giymiş bence, hem kıyafet güzel değil hem kendisine yakışmamış. Muhtemelen baya para harcamışlardır ama bu kadar parayla çok daha iyi şeyler hazırlayabilirlerdi stilistleri
Cevap
41Cevap
Aşırı saçma buldum
Ay ben de tangayla falan sahneye çıktı sandım ya. Bu toplumun diline düşmek için çok büyük şeyler yapmaya gerek olmadığını unutmuşum bir an.
Popçu işte, sahne kıyafeti giymiş.
Kim ne derse desin bu adamı seviyorum adam hep kendini konuşturuyor. Kendisi karizmanın öz evladıdır.
Bu çocuk niye böyle yavaştan gayliğini ilan edecekmiş gibi ya çok üzülüyorum.
Seviyorum da ama kıyamam güzel annem güzel ne giyse güzel maşallahh
Bu ünlüleri yoktan var ediyosunuz çünkü hayatım boyunca böyle birini hiç duymadım.
Umurumda değil açıkçası. O mor pantalon beni daha çok uyuz etti, beyaz pantalon daha çok yakışırdı.
Eleştirilecek ne var ki? Sahne kostümü işte🤔Bizim millet işsiz olduğu için tek iş eleştirmek 😂
Mustafa sandal gibi ilginç dans figürleri, aynı tip şarkılar ve anlamsız şarkı sözlerinin yanında en son tartışılacak şey giyim tarzı bence djfj
Allah aşkına adamın giyiminde ne buldunuz? Adam sanatçı bir kere. Sanatçı erkekler böyle giyinebilir. Çok normal. Gay diyen bile olmuş adama. Herkesin kılık kıyafetine saygı duymak gerekir. Tabi Türkiye'de en son dediğim biraz zor ama...
Bts böyle giyinse ağızlarının suyu akar ama burada neler diyorlar 😂
Abartı tepki vermişler bence.. Çıplak çıkanlar var ahs
aşırı dişil 😂😂 sanki oğlancı vibeı verdi bana şu an 🤪😂😂😂😂😂
Harry yapınca vaov oluyor da Edis yapınca kötü mü olacak, gayette olmuş
Edis gerçekten harika bir sarkıcı! üstelik kostumu de harika..
Aa firikik vermiş 😂 hep kadınlara alışıktık bu da bize özel olmuş 😂
Beğenmedim ama sahnede dikkat çekmek için giyiniyorlar işte
Marjinal biri zaten eleştirmwye gerek yok nasıl isterse öyle giyinsin 😄yada giyinmesin😂
Gay gibi giyinmiş ya bune travestileri benzemiş pöğğ sesi güzel olabilirde ünlü olcaz diye popiş baş dağıtmaya gerek yok anam daha ne görecez jshdidb
Toplumun Ahlakı iyice bozuldu
İxnenin tekiydi iyice belli etmeye başlamış
Ahh dostum ne yapıyorsun😉😂😂😅
Evlenirsem düğün hediyesi olarak sadece bana özel tasarım bir oda dekorasyon eşyası isterim😉😂😅
@onlyteenage kimseye birsey yaptığım yok valla 🤣 güzel kardeşim teki poşet giymiş memelerim ve uçları demek istemiş konserdekilere. Nasıllar demiş. Bizde yoruma geldik
@onlyteenage hayhay 🫡
Olmuş mu sence Ediscim.
Amacına ulaşmış. Farklı giyinmek zorundalar.
Milyonersindir ama giyinmeyi bilmiyorsundur.
Bi tane söz varya çok doğru bu fotoğrafta kanıtı "parayı bulanın g*tü kalkar) diye bublarda kendini abazaya çevirdi malmı bunlar anlamadım
Giysim adam ya seviyorum bu çocuğu çok sıkıntı yaşamış zamanında akranım benim adamım
Kusacamm cok kotu bence
Giyinmeyi öğretmek lazım herhalde
Çıplak çıktı sandım jgigjfj
Kıyafeti gayet iyi yani popçu kıyafeti işte nesi gündem oldu
Daha kötüsüde olmuştu.
Kötü ya
Ben çok beğendim güzel olmuş 😊
sahne kıyafeti için gayet güzel
Öyk 😎
Bana gore kötü djdjjd
gay olunca böyle oluyor
Tişört kot pantolon giyse daha güzel olurdu
Renkler biraz garip geldi ama iyi yine de işte
İğrenç, zevksiz gözüküyor
gay zaten kendisi
Edis'in kıyafetleri ruh halimden daha kötü.
Kötu tek amaç dikkat çekmek
Tuhaf ama kendisine yakışıyor
Joker'ın pantolonu ile pırıltılı body olmamış gibi
Bunlarda gerçekten zevk yok ya
Bu çocuk tam bebelac ya
Beğenmedim. Yakışmıyor.
Bu ne şimdi erkek mi bu?
Normaldir sefo da etek giymişti
Edis ablamiza etek eksik kalmis
Edis'i de kaybettik 😑
şu kılığa bak mk
Yavaş yavaş yumuşamaya başlamış
Bu ne olum neyin kafası bu
Kimseyi umursamasın devam et Edis
sanatçılar bana göndermeli parçalar yaptı
Çoksel olmuş
Poşet mi o
Çuval giyse yakışır dediler ve o da abartıp giydi!
Böyle bi başlık olabilirdi haberde djeoxnısjs
Gülşen i örnek alıyor
terkos pasajından giyiniyor galiba:))))
Kötü..
Beğenmedim 👎
Iyi giyinmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?