Yine Selen Görgüzel yine kadın erkek ilişkilerine dair çarpıcı bir açıklama. En son asgari ücretle çalışanları hedef alan Görgüzel şimdi de, “bana hesap uzatan erkek mi oldu, o zaman o hesabı öderim ona da kendi eteğimi giydiririm” dedi..
Bana hesap ödeten erkeğe eteğimi giydiririm diyen Selen Görgüzel’e ne söylemek istersiniz?
Erkeğe bu tarz yüklenmiş görevlere onay veriyorsa kadınlara da aynı tarzda yüklenmiş görevlere onay veriyor olması lazım yani o zaman o da evinde kıracak dizini kocasını bekleyecek
Bıktım bu çifte standarttan ve erkeklerin sürekli ezilip kullanılmasından 😒😒
Bu tarz insanlara yorum yapmayı bile sevmiyorum. Hesap konusunda erkeklere bu kadar yüklenilmesi saçma. Empati kurmak gerekiyor "biz erkek olsaydık sürekli hesap ödemek ister miydik?" tabii ki istemezdik. Herkes yediği yemeği kendi ödesin düşüncesindeyim veya bir buluşma da kız, diğerinde erkek ödeyebilir. Ama asla tek bir kişiye yıkılmamalı.
Geliri iyi bir erkeğin ödemesi cömertliktir ama normal şartlarda gereği yok her seferinde neden erkek ödesin ki hiçbir zaman para derdine düşmedim şükür 🤧bunlar gündem olma çabası, istedikleri oluyor paylaşılıyor.
Şöyle medyada gündeme gelmek için kendini küçük düşürecek, aklınca erkeği aciz göstericem derken kendisini yerin dibine sokan insanları paylaşarak prim vermeyin bence çünkü bu kişilerin tek vasfı bu tür sözler söyleyip kendini gündem yapmak ve bunun üzerinden para kazanmak.
Kimse senin hesabını ödemek zorunda değil dünyanın binbir türlü hali var parasını kaybeder bir şey olur evde unutmuştur ya da yeri gelir sen nasıl bir insansın diye numaradan paramı düşürmüşüm der ödeyecek bakalım tepkisi ne olacak diye böyle mi tepki verecektin genel olarak konuşmuyorum ama eşitlik eşitlik diye bağırırsınız sonra yok efendim hesabı böyle böyle bu kadar cinsiyetçi bir yaklaşım ki siz erkeğin cüzdan olarak mı görüyorsunuz sadece para olarak mı görüyorsunuz yazık gerçekten çok yazık
@you4myselfcontrol pardon da ne renkleri ne rollerin ne de mesleklerin cinsiyeti vardır buraya gelip de bana karşıt görüşü yazınca sen de havalı olmuyorsun gerekirse yemek de yaparım bulaşık da yıkarım anladın mı ir yere geliyor insanlar hasta oluyor yeri geliyor işten güçten belinden bir şey gelmiyor beni tanımadan beni yargılayamazsın ben sevdiğim insanı yardımcı olmaktan gurur duyarim
ya offffff genel olarak kadın yapsın isteyeceksin her akşam kendi yemeğini kendin mi yapacaksın? ya da karına ve kendine sen mi yemek yapacaksın. ağırlıklı olarak kadın yapacak bunları. herkese biçilmiş roller var. ben senin hesabını ödemek zorunda mıyım diyorsan sen bir prensessin ve karın da sana yemek yapmak zorunda değil
@you4myselfcontrol o zaman yapmasın ben tekrar diyorum ben hala dediğim şeylerin arkasındayım sen haklı çıkmak için sürekli genelleme yapıyorsun bence aşağıda farklı yorumlar var git onlarla tartış benim düşüncem belli ben hiyerarşi inanmıyorum kime uygunsa o birbirine yardım eder
istisnalar vardır belki sen yemeğini karına hiç yaptırmayacaksın haklısın tamam her akşam kendi yemeğini kendin yapacaksın he hee ama çoğunluk karısı yapsın istiyor
@you4myselfcontrol senin de dediğin umrunda olmadığı gibi başkalarının da ne yaptığının da değil ayrıca sen burada konuşurken benim üzerimden benim adıma konuştun beni baş başına ilgilendirmiyor
Ne yani etek küçük düşürücü giyim mi bu cezalandirma yöntemi ile etek giyersin kadinliga teşrif edersin mantalitesi ile seksist yaklaşımın dibine vurmuş kadınlığı bir yerde ezmiş aslında yüceltirim sanarken alasagi etmiş kendini ifade edemeyen kişilerin geldiği konum böyle olup toplum zikrini ikiye bölüyo bi yerde. Eril kişisi etek giymekte sakınca görmezse napacakti? maddiyata hiç değinmiyorum bile finansal güçlü erkek isteyebilir çok olağan ama bu şekilde de ifade hayir çok saçma
Bunun gibi kadınlar ancak kullanılıp kullanılıp bir kenara fırlatılmayı hak ediyor. Sevişip erkeği yatakta memnun etmekten başka hiçbir halta yaramazlar. Ha hesabı hep sen ödemişsin ha seviştikten sonra bunun alması için parayı komidinin üzerine bırakmışsın bir şey farketmiyor.
Böyle paragöz olan kişiler çok var. Bu kadın da ilgi çekebilmek için böyle boş konuşmuş olabilir veya tamamen paragöz olduğu için bu sözü söylemiş olabilir
Etek giymek hakaret içeren bişey mi? Kadınlara ve erkeklere ait toplumsal normlara göre yüklenmiş bazı beklentiler var evet ama bu erkekler kadınlar için atm olmalı demek olmuyor.
Gündem de kalmak için saçma sapan konuşmuş tamam bi erkek parası olduğu halde keyfi ödemiyorsa orada suçludur ama parası Yetersiz ise ne yapsın çalsın mı? Dengesiz işte ne konuştuğunu bilmiyor
Ataerkil bir kadınsa haklı. Ancak feministlik, cinsiyet eşitliği yaygarası yapan bir kadınsa haksız. Tanımıyorum, takip etmiyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
hiçbir erkek evlenince yemekleri yapmak istemiyor ama kendine gelince hesabını ödemem vs diyor kirayı faturaları paylaşalım diyor ohhh çamaşır ütü bulaşık yemek temizlik kadında geri kalan şeyler de kadın erkek 50-50 paylaşsın :D:D:D:D:D
Bu abla biseyin peşinde ama hadi hayırlısı gündem olup Survivora mi katılmak istiyor acaba bırileri görsün şunu mamasını versin de saçmalamayı bıraksın artık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu kadının yaptığı hem cinslerine Zarar hem cinslerini acayip itici kılıyor bu şekilde mide bulandırıcı hale getiriyor herkesi karşısına alıyor