

Oyuncu Bergüzar Korel, Halit Ergenç ile geçtiğimiz yıl kucağına aldığı üçüncü çocuğu Leyla'nın doğum anlarını paylaştı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, doğum anları paylaşılmalı mı, görüntüler ne hissettirdi?


Oyuncu Bergüzar Korel, Halit Ergenç ile geçtiğimiz yıl kucağına aldığı üçüncü çocuğu Leyla'nın doğum anlarını paylaştı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, doğum anları paylaşılmalı mı, görüntüler ne hissettirdi?
Özel olup olmamasından ziyade benim "ayy ne tatlı ah be annelik" diyeceğim bir şey değil:d
Cevap
2Cevap
Bence kişiye özeldir.
Siz erkekler dogursaniz tüm dunya ile paylasirsiniz... 6 ay askerliği bir ömür anlatıyorsunuz 😄😄
Bak ya😃
Ünlü de olsam bu kadar özel bir anı paylaşmazdım diye düşünüyorum. Nette görüp videoyu izlemeden de geçtiğim bir haber oldu ayrıca.
Kendini gündem yaptırmak için bu tür show’lara girmesini hiç doğru bulmuyorum insanların
Paylaşılabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?