Bu fiyatlar ne ya, damla sakızının fiyatı 900 TL olmuş. Bu kadarı da olmaz pes.

Bu fiyatlar ne ya, damla sakızının fiyatı 900 TL olmuş. Bu kadarı da olmaz pes.

Damlar sakızı 100 Gr almış dünyadaki en pahalı sakız olur kendisi bakkalda 1 TL ye de sakız var madem pes diyorsunuz madem pahalı almayın bu fiyatların şişmesine neden olanlar biziz zaten talep varsa fiyat artar unutmayın alma bakalım kaç para ediyor
30 Yaşındayım hayatımda damla sakızını kilo ile alanını görmedim. Kilo ile alınmayan bir şey için kilo üzerinden hesap yapmak mantıksız ayrıca 100 gr bile çok fazla
Sakız ne zaman bu fiyat olmuş ya gidipte en saçma yerden alırsanız tabii ki o kadar tutar aman tek dertleri bu sanki kafasına silah dayayıp aldırmışlar sanki destek vermeyin yapmasınlar
900 TL'lik sakız çiğneyen de varmış. Yemin ediyorum ki ilk defa böyle bir şey duydum. O kadar fakirim ki bakkaldan 50 kuruşluk sakız alıp sonra veririm abi diyorum.
Cevap
45Cevap
Evet haklı bence
İndirimden almışsa demek ki ucuza almış. 😁 Bakın burada aynı 100 gramı 1.142 TL
https://www.hepsiburada.com/lokmanavm-saf-dogal-damla-sakizi-100-gr-paket-pm-HB00001ABA9X
Geçenlerde havaalanında satılan telefon kılıfına 1800 lira veren İrem Derici de isyan etmişti. İnsanlarla dalga geçiyorlar. İnsanlar bu paralarla mutfağına erzak almaya çalışırken bu paylaşımlarla pahalılıktan şikayet ediyorlar. Komik.
Bu sıkıntılı durumda sakıza 900 tl verip toplumun karşına geçerek pahalılıktan dem vuran bu kadının ruh halini öpeyim.
Nasıl bir sakızmış o fiyata, benim neden haberim yok? 🙄
O fiyata alıp sonra da eleştirmekte öyle mantıksız ki. Çiğnediği tek sakızmış tövbest... Neyse susup gidiyorum.
noldu şimdi egonu tatmin ettinmi bunu paylaşarak dışarıda okadar aç susuz insan ve hayvan varken senin gibilerden tiksiniyorum. zaten asiri itici biri olmaya baslamistin.
Yani siz de şimdi kartal varken Ferrariye binmek istiyorsunuz, ferraninin fiyatını beğenmiyorsunuz tamam her şey çok pahallandı da her şeye yuh çekmeyin
Derdi fiyatlar değil artislik yapmak, bakın bir sakıza bile bu kadar para verebiliyorum ben diyor
hani bi laf varya gerksiz kişileri basından göndermek için s le başlayan söyledim ama yazamıyorum cok içime oturdu şimdi :D
Buna gelen paralar nasil geliyor acaba bir dönsün ona baksın ne yapiyor ne ediyor bu kadar para kazaniyor
Almazsadin Allah Allah sanki sokak marketinde almista isyan ediyorum ya bırakın yahu paranla şov yapmayi
O Bile Üzülüyorsa O Kadar Paranın İçinde Biz Ağlayalım Halimize
Sakız değil. Ham maddesini almış o.
Sakızlar en fazla 10 tl. Oda en kralı yani.
yazık bence, çok haklı sakız bu bu kadar pahalı olmamalı,
Arz talep meselesi. Almayın bak satmak için nasıl ucuzluyor
Bu vasıfsız kadının instagramda o kadar takipçisi var osursa para kazanıyor peki biz napalım
Valla herkes dalga geçmiş ama kadın haklı. Sakız nasıl o kadar pahalı olur?
bi sakıza o parayı verenin beyninin olmadığını da biliyoruz
Normal sakız degil ama. Damla sakız. Ajitasyon yapmış sozde. Ağam bizimle eglenir
Allah daha büyük dertler vermesin Ebru kardeşimize😂
O nasıl bir sakız ve nerden almış bence o daha önemli?
bugun de gul gul olduk sukur
sakıza mı 🥺 off bak gene zenginin parası çenemi yoracak ya
köyde bir teyze yapıyor doğal damla sakızı alıyorum ondan. para veriyorum almıyor.
Sakız dedin canım Sakız istedi Sakız alama bari sakıza o kadar para verecek durumum yok hehe
İşte kanıtı zengin iyice zengin olmuş ne alacağını şaşırmış. Dalga geçer gibi bu ne ya görgüsüz insan çok var sonradan görmeler
Eskortluk iyi kazandırıyor namusla para kazanmak haram zaten su hale bak bu eskortlar misler gibi yasıyo biz daha pantolon alamıoz
çok şükür durumum iyi ama kimse kusura bakmasın bir sakıza da 900tl verecek kadar keriz değilim
evt damla sakızının içinde bulunduğu ürünlere damlasakızını resmen damlatıyorlarmış , işin içindeki kişilerin ortak şikayeti bu
Bu sakızı cignedigimizde ölümsüz falan mı oluyormusuz
Bence geçim sıkıntısını en iyi ifade eden görüntü bu
Hazmedemeyenlere soda adlı şarkısı vardı onu açsın izlesin 😂
Almasaymis , hem ağzına bir sürü sakız veriyorlardır bunun
Bizde derdimiz var sanıyoruz @q. Allah akıl fikir versin.
Sakizin kdvs 18 50 yapin boyle seylerin kdv sini😁😁
Gidip marketten 15 TL ye alsın madem öyle 900 TL sakız alıp hava atmasın
Oha yani parayı nereye harcayacak larina şaşırmışlar :))
Çok haklı kadın ne yapsın canım şimdi 1000 tlik sakizla 5tl sakız bir mi değil. En az 500 küsur olmalı onu alabilmek için hdhsh
Bimde falan 8 tl vermeseymis o parayi
O paraya beyin alsaymış keşke
Kendince ironi yapmış yalakalarına.
Görgüsüz çingenenin teki
Yuh yaa 😂 ama maalesef her şey uçmuş 😣
Allahım sen sabır ver
Falım damla sakızı neyine yetmiyormuş
Ne büyük dertler var ya...
İşi gücü şov bunun
Bak sen şu yârrrrağımı yiyesiceye.
xd guluyorum sadece allahım akıl fıkır versın :)
Sakız altından her halde
bu para gerçekten yanlış insanlarda :)
Almış yine de bravo , olmayan aklına ben
O sakızı hava atmak için almış
Ulan madem pahalı niye alıyon awk
bunlarda para var akıl yok
Ama aldım tabi yine de✨ sjsjsjdj
ağzının tadını biliyor ebrucuk 😆
Aşırı haklı
İyi geçirmişler.
canım bu karı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?