
Şevket Çoruh, eski eşi Günay Karacaoğlu'nun yeni evliliğini tebrik etti. İnsanlar baya şaşırdı açıkçası, kutlanılmaz diyenler olduğu kadar kutlanılır diyenler var.

Şevket Çoruh, eski eşi Günay Karacaoğlu'nun yeni evliliğini tebrik etti. İnsanlar baya şaşırdı açıkçası, kutlanılmaz diyenler olduğu kadar kutlanılır diyenler var.
Onlar hâlâ anne, baba. Evet, yollarını ayırdılar, karı, koca değiller artık ama hâlâ çocuklarının annesi ve babası ikisi de ve dost olarak ayrıldılar, dost kalmayı başardılar.
Sağlıklı kişiler, ayrılsalar dahi çocuklarının annesinin, babasının hep mutlu olmasını isterler. Şevket Çoruh'da çocuğunun annesinin mutlu olmasını istiyor. Kendisi de evlendi ve bir kızı oldu, kızının adı da Turna. Günay Hanım eski eşinin çocuğuyla, kızının kardeşiyle yani Turna'yla resim çekindi, bunlar öyle güzel şeyler ki, nedense bize anormal geliyor. Şevket Çoruh ve Günay Karacaoğlu boşandılar ama eminim ki kızları gayet sağlıklı ve huzurlu, çünkü boşanan anne ve babanın çocuğu olsa bile annesi ve babası dost kalmayı başarmış kişiler. Şevket Bey'in eşi de Günay Hanım'ın varlığından rahatsız değil, şayet rahatsız olsaydı Günay Hanım'la kızının resim çekinmesine izin vermezdi, neticede çocukları kardeş, eski eş, yeni eş değil aslında dava, çocuklar aynı babadan anneler başka olduğu için, anneler birbiriyle görüşmeli, çünkü arada Şevket Çoruh olduğu için Günay Hanım, Şevket Bey'in eşiyle de görüşecek, en olması gerekeni yapıyorlar, bir arada devam edemediler yollarına ama birbirlerine mutluluklar diliyorlar, çocukları olduğu için görüşüyorlar, bu öyle kıymetli ki
Medeni bir şekilde yollarını ayırmışlar ise medeni bir şekilde de kutlayabilirler.
Aslında bu aradaki aşkın ve sevginin bittiğinin bir göstergesi, çünkü hiç kimse ayrı olsa dahi halen sevdiği bir adamın veya kadının yeni evliliğini tebrik edebilecek kadar soğuk kanlı olamaz.
Ya bu yaşlara göre normal karşılayabilirim.. Kavga etmeden düzgün şekilde ayrılmışlardır yaşlarıda var olgun akıllı insanlarsa kutlayabilir. Eşinden ayrıldıktan sonra bile abuk subuk triplere girip kıskanıp sevgili daha yapamazsın kafasındakilerden daha iyi oldukları kesin
@DontJohn sana yo
Kendi ilişkileriniz üzerinden çıkarım yaparsanız tabii ki kutlamazsınız. Kafanızdaki ilişkiler hep sahiplenmek ve namus üzerine. Şevket ve Günay çok iyi arkadaşlar, beraber oynadıkları herhangi bir oyuna gidince anlarsınız. Karşınızdaki insanı sahiplenmekten vaz geçip bir birey olarak değerlendirip saygı gösterdiğinizde anlarsınız.
Cevap
51Cevap
2018'den beri Şevket Çoruh başkasıyla evli, eski eşinden olan kızıyla da görüşüyor. Eski eşi de mutlu olmak için evlenmiş. Adamın kendi ailesi var, varmış medenice tebrik etmiş, bunda bir sıkıntı göremedim.
Adam ile kadın kötü ayrılsaydı, aldatmalar vs olsaydı, sonrasında da nahoş durumların üzerine bunlar olsaydı ve tebrik etseydi belki garip dururdu ama ikisi de mutluysa tebrik edebiliyormuş demek ki. Hem, eski eşini sevmiyor ki, yeni bir eşi var, 5 yıldır da evliler neredeyse, ben sorun göremedim.
Yok değilim eski sevgilim yeni sevgilisini birkaç güne eski sevgilisi olucaj kutlamadim kız geldi bugün kendi işini bana kilitlemeye çalıştı aynı yerde calisinca yapmadım ayyy nasıl y*vşak kız ya başkasına diyor g*tüm ıslandı işimi yapsın söyle oda bana yalvarıyor dua etsin arada doldurmama yardım ettiği dosya var yoksa yerdim onları
Ben kutlarım. Milleti bilmem..
burada esas faktör ‘ kavgalı gürültülü ayrılıp , ayrılmamakta ‘ yatıyor.
Medeniyet de burdan geliyor.
Saygı bitmemişse her şey mümkün.
Ne mutlu edebini sadece ilişki içindeyken değil , ayrılırken de gösterebilene..
Bence çok medenice bir hareket eşi pişman olmuş bile olabilir boşandığı için hayatımda gördüğüm en güzel incelik ve arkadaşlık eşler ayrılıyor diye düşman ya da hısım. olmalarina gerek yok Tebrikler doğrusu ilişki bitmiş ama ssevgi saygı bitmemiş
Güzel bir hareket yapmış, çok mutlu oldum çok sevindim.
Olması gereken doğru olan bu bence.
Ne olursa olursun güzel bitirebilmek.
Bir hayat paylaşılmış birlikte, iyi dilekte bulunmak iki taraf içinde ruhsal olarak iyi gelir.
Problem ondaysa ve boşanmışsak selam bile vermem, ama bosanacaksam evlenmem genelde. Bu yüzden karşımdakine hep şüpheyle yaklaşırım bu yüzden yalnız kalırım veya genelde saçma insanlar karşıma çıkar
Cxx yapamam. Medeniyetle ilgisi yok bunun zamanında bir şeyler yaşayıp paylaştığım biri için yenisini tebrik ederim demek nedir yaff🙄 Gözümden uzak ne yaparsa yapsın ne hali varsa görsün 😌
Medenilik degil bu tercih meselesi ünlüler arasında bunlar sorun olmaz yani hic bir sekilde sorun olmaz isteyrn tebrik eder istemeyen etmez ben etmezdim ne gerek var
Yani bu medeniyetle alakalı değil Tamamen ayrılış şekline bağlı. Eğer düşmanca ayrılmışsak kutlamayız Tabii ki Eğer dost kalarak ayrılmışsa Tabii ki kutlarız gül çelengi bile yollarım düğün salonuna
nasıl ayrıldıgımıza baglı.. aramızda dusmanlık yoksa nıye tebrık etmıyım... hayat bu.. evlılık kadar bosanmakta normal. Insanlar bosanmayı asırı buyutuyor gozunde
Milletimiz ayrılınca eski eşin katledilmesine alışkın olduğu için bu gibi normal olan davranışları anormal bir şekilde karşılayabiliyorlar.
Evet
Ya şevket abi rol harici medeni mi medeni adam gibi adamsın ama bu nedir abi yaa hani odunlar bırak abi yaa.
İkisini aynı sahnede izledim… iki iyi dost olmuşlar öyle kalmışlar sanki bana o enerji geçmişti… kolay bi şey değil… ama başarmışlar…
Biriyle bagi koptuktan sonra o kisinin baskasiyla mutlu oldugunu gormeye katlanamayan bir insan degilmis demek ki kendisi
Medeniyet işte 🙃 İyi ayrıldıysak, aramızda bir sorun yoksa tebrik ederdim ama çok da büyük konuşmayayım
İyi şekilde ayrildiysa tebrik eder ne var bunda #kızlarbiradımöne
O ne lan hayır tabiki o zamana kadar kin güderim sadece
Bu medeniyet denilen olay bu ülkede çok yanlış anlaşılıyor. Başka bir çok şeyde olduğu gibi.
Bizde kavramlar her zaman çorba gibi.
kutlarım ne olcak. benım için bir yabancı nede olsa.
Yaniii ne bileyimmm kutlamazdım sanırım. Bu kadar medeni değilim 😅
Medeni lafını yerli yersiz kullanınca… Başlıklar neden sürekli böyle hatalı
Kutlar niye kutlamasınki
Ben eski sevgilimin yeni birlikteliğini kutladim ağzina s*çarak..
Saygıyla bittiyse ve sevgi kalmadiysa kutlanır..
Medeniyet buysa hayır son derece geri kafalı bir insanım
Düşmanca bir ayrılık olmadıysa kutlanabilir. Bence normal.
Bunun medeni olmakla alakası yok, tercih veya değil, bu kadar. Kültür diyebiliriz belki.
Ben eski eşimin evliliğini duydum kutlamadım kutlamam banane ki bundan kendimi küçültemem
kutlayamam eximin yeni manitasi olsa yapamam esi bi de
Medeniyet buysa ben medeni değilim o zaman 😀
Eski eşimden çocuğum varsa ve önemli olan karşı taraf bu inceliği kabul edecek biriyse kutlarım
Insanizz. Hayvan degiliz. Kanli bicakli dusman degiliz. Medeniyete hos geldiniz..
Benim için medenilik bu değil, istediğini yapabilir yeniden tabiiki evlenebilir fakat gidipte kutlamam
Ben etmem zaten kimsede bakmaz ona içip içip geziyor
Ben kutlardım kesinlikle eğer saygı çerçevesinde sonlanmış bir evlilik ise
Küfür, hakaret etmek, tüm kötü yanlarını anlatmak için ararımda tebrik etmek için aramam
Benden ayrıldı ise mutlu olsun yeter zaten kim benden ayrıldı ise ya evlendi ya da nişanlandı 😂 bir bahtsız ben kaldım kısmet acma isleri itina ile yapılır 😅
Olabilir, düşman olmalarına gerek yok. Belki insan olarak birbirlerini seviyorlardır ama eş olarak yapamıyorlardır
Valla bu medeniyet değil gereksiz nezaket. Biten giden birine olumlu olumsuz yorum yapmamak gerekir. Böyle saçma şeyler hep şov gelmiştir bana.
Medenilik değil gereksiz ve samimiyetsiz buluyorum.
Ne kutlarım ne üzülürüm bana ne deyip geçmek gerek
Medeni olmaktan ziyade çok gereksiz bir konuşma olmuş.
Bunu medeniyetine ne alakası var saçmalık bence
Belli bir olgunluk istiyor bende o olgunluk yok maalesef ajsjajsja
öyle medeniyet beni bozuyor
Böyle bir şeye gerek yok
Allah mesut bahtiyar etsin. Ama kutlamam 😃
Yok artık ne kadar sacmaymis yaa
Kutlamam bunun medenilikle alakası yok ki
Gitmem ki kutlayayım.
değilim ama kötü bir şey de yapmamış
Yok artık dedim.
Gereksiz saçma bir hareket
dışardan medeni içimden bed dua :D :D
Medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar
Bunu medeniyetle bi alakası yok. Asla kutlamam.
Güzel ayrıldıysak tebrik ederim
geçmiş geçmişte kalır..
Bana doğru gelmiyor açıkçası
Merhaba güzel kız
@Cavreşamın00 sen kimsin
@Cavreşamın00 hayir
@sevdamdin_sen hadi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?